wat te doen,sleutel in buddy

CrazyScoot

Well-Known Member
Tja.. hoe kan ik nu me buddy open krijgen? Me sleutel zit ERIN en heb geen reserve meer..


daarom een paar vragen:

Hoe krijg ik die buddy open,of de sleutel eruit,zonder dat de scoot beschadigd word?

Is een nieuw contactslot/buddyslot makkelijk te installeren , die van easyparts? het gaat om een Ditech.


Alvast bedankt voor de reacties,
CrazyScoot
 
Advertisement - register to remove this

Als iemand je buddy open wil hebben, en die scooter is niet van je zelf, dan krijg je die echt wel open hoor...

Ik doe het zelf dan met beleid als mn sleutel eens in mn buddy ligtn, maar met 1 echt goeie snok of iets om te wrikken ertussen... Heb je de buddy echt wel zo open!
 
bij sonic ook, stond bij tankstelle, in een keer brak me de sleutel zo af :( maar had die bollekap bij de benen er niet op, dus kon zow bij het scharnier punt losmaken en btje klote met de schroeven draaier *klik*:) Toen had k wel ut zadel in mn hand :p
 
lol ik had het ook een keertje :p
gewoon flink trekken zodat je met je hand ertussen kan :p
was bij mij gelukt @ rally haha
suc6 he anders moet je je slot eraf slopen denk ik, er is geen andere mogelijkheid, of vragen of ze iets erin kunne stoppen dat ie wel open gaat (ijzerdraadje ofzow :D)
 
bij me ouwe sr hadk me buddy dicht gedaan met slot er nog tussen en sleutels aant slot om 3 uur 's nachts en ik was dronken :| heb me pols langs het slot geduwd en na 3 kwartier kreeg ik me sleutel te pakken.. had de dag erna wel tamelijk veel last van me pols maja ik had me sleutel:p

en idd voglens mij werkt dat wel, die achterlicht unit eraf halen en dan slot openbreken oid..
suc6 ermee ;)
 
ik krijg hem ook niet meer open. zit iets verkeerd bij die pin. je hand eronder lukt net niet. heb vandaag met moeite de zij-kappen eraf gehaald want een schroefje zit half onder je zadel. alls geprobeerd met die kabel etc. achterlicht eraf, dan kan je er helemaaaal niet bij. bij een AEROX althans.

wie heeft er nog een tip. slot doorboren is geeen optie.

hoop dat iemand me 4 jaar later in deze topic nog kan helpen.

groet.
 
ik krijg hem ook niet meer open. zit iets verkeerd bij die pin. je hand eronder lukt net niet. heb vandaag met moeite de zij-kappen eraf gehaald want een schroefje zit half onder je zadel. alls geprobeerd met die kabel etc. achterlicht eraf, dan kan je er helemaaaal niet bij. bij een AEROX althans.

wie heeft er nog een tip. slot doorboren is geeen optie.

hoop dat iemand me 4 jaar later in deze topic nog kan helpen.

groet.
Trek aan de kabel bij je contact slot?x|
 
Back
Top