This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

wat kan ik beste doen??? (uitlaat vraag)

drox

Well-Known Member
Kheb dus een streetmagic en binnekort opvoeren maar heb ff vraagje wat ik beste kan doen??

samba € 126,95
Nr-x € 139,95
Hebo Gara € 142,95
Yasuni z € 145,95
Yasuni r € 169,95

Graag uitleg met snelheden (gok anders een beetje ) want voor 5km/h ga ik echt niet veel meer betalen. En ik wil me scoot niet 70cc (teveel rollerbanken en daarvoor gebruik ik hem teveel om die te kunnen ontwijken) maar wil later wel koppeling etc. aanpassen. (en dus niet iedereen gelijk yas r zeggen of goed onderbouwen want als de snelheid nooit veel zou schelen met samba dan doe ik voor dat andere geld toch liever andere dingen...)

En geluid graag ook vermelden (ik hou wel van hard )

BvD drox

Je wilt door de controles geen 70cc, maar wel veel geluid... Waar zouden ze je eerder op aanhouden denk je, precies, veel geluid, 70cc kunnen ze echt niet ruiken ofzo heh...

neej maar ik wil graag niet boven de 2kw uitkomen en denk dat dat toch eerder gaat lukken als je 70cc neemt (kheb wel streetmagic he (dus opvoeren niet echt opper)). En het geluid controleren ze hier niet echt snel hoor.
Ik denk nou ook weer niet dat ik 5 blokken wakker blaas met die uitlaten maar ik wil wel graag weten welke vetste (voor mij hard dus (MENING)) die uitlaten maken.

bvd drox

Tja, uitlaten komen allemaal op hetzelfde neer, de 1 maakt alleen ander geluid, ander is net iets hoogtoeriger tis toch echt wat jezelf belangirjk vindt en wilt.

Samba maakt een terigherrie, een For Race ook. Lachuh man

ik wil gewoon graag weten qua snelheid (ik snap dat je dat niet precies kan zeggen maar ik geloof niet dat er helemaal nix over te vertellen valt).

En jah ik vind geluid wel cool kweet niet hoezo (en neej niet omdat het dan lijkt dat ie dan harder gaat!)

Iemand ervaring met streetmagic + uitlaten??

Vriend van me had een samba eronder liggen, maar dat ding maakte tog egt flink veel herrie, klonk overigens wel lekker. Dat ding liep trouwens met alleen de samba 100 op de teller dus die doet het ook nog wel aardig dacht ik zo... Tsjah, het ontloopt elkaar allemaal niet zo heel veel, alleen Yasuni steekt er iets boven uit... Succes

Greetz Arthur

het nadeel is dat het hier om een streetmagic gaat (kweet niet of jij daar ook over had? maar 100 is volgens mij best veel...(ook al is het op teller) Correct me if I'm wrong

maar denk dat ik dan die samba neem en dan heb ik wat geld over voor koppeling/vario ?? wat kan ik daarna eerst nemen (dus geen cilinder... maar koppeling of vario of iets anders)???

Last edited:
Yas R steekt er helemaal niet iets boven uit....

Samba is hoogtoerig ja dus hoge top, iets minder koppel. For Race zelfde verhaal. Ligt er maar net aan waar je voorkeur naar uitgaat.

NRX is wat beschiedener met geluid, en is niet zo hoogtoerig, maar loopt wel heel lekker, op de dip na.

En ga zo maar door.

Die samba reed voor geen ene reet op me aerox echt vaag. NRX deed het wel lekker.. Shot toch iets beter vond ik. Uhm yasuni Z heeft een beetje weinig toeren en de R ook. (50cc dan) Hebo gara nog nooit geprobeerd

Street

Bij een Street magic zou ik beginnen met een langere vertanding te monteren
En een uitlaat de leovinci zx maakt een lekker vol geluidje en geeft een goed vermogen naar mijn mening maar je kunt ook voor de Yasuni gaan

Ja idd zoals Carlitos zegt, andere vertanding zowieso, kijk anders is of scooter-freaks.nl daar staan meerdere gasten met een street.
Ik heb er nu een 70 onder, ik kreeg er gwoon geen snelheid in met std. cil. max 70 km/h (primaire vertanding, omdat ik nog wat trekkracht over wil houden) maar voor top snelheid moet je echt de secundaire vertanding.
suc6, ja kan me anders toevoegen op msn: robindekeiser@hotmail.com

Laturzz