H hydrospeed Well-Known Member 2 July 2001 #1 Het was een NRG en is nu een Typhoon LC! Ik hoop dat het werkt(die plaatjes) Setup: MHR Team tuned MHR Speed uitlaat Rito krukas Polini 19mm spruitstuk Malossi 21mm Carb MHR voorvario Torquedriver voor runner Vaste runnerpoulie Malossi Kevlar belt Deltaklotser VW LT verwarmingsradiateur Fietsgedeelte: RS24 achter toekomst F32s voor {Freezer edit}
Het was een NRG en is nu een Typhoon LC! Ik hoop dat het werkt(die plaatjes) Setup: MHR Team tuned MHR Speed uitlaat Rito krukas Polini 19mm spruitstuk Malossi 21mm Carb MHR voorvario Torquedriver voor runner Vaste runnerpoulie Malossi Kevlar belt Deltaklotser VW LT verwarmingsradiateur Fietsgedeelte: RS24 achter toekomst F32s voor {Freezer edit}
H hydrospeed Well-Known Member 2 July 2001 #2 plaatje werken dus niet. hoe moet dat wel? Upvote 0 Downvote
Ties Cornholio 2 July 2001 #4 Originally posted by hydrospeed: plaatje werken dus niet. hoe moet dat wel? Click to expand... maar dan zonder spazies [This message has been edited by NastroAzzuro (edited 02 July 2001).] Upvote 0 Downvote
Originally posted by hydrospeed: plaatje werken dus niet. hoe moet dat wel? Click to expand... maar dan zonder spazies [This message has been edited by NastroAzzuro (edited 02 July 2001).]
H hydrospeed Well-Known Member 2 July 2001 #6 vaag dat de helft niet werkt. maar ik denk dat jullie zelf die plaatjes wel kunnen vinden.... Upvote 0 Downvote
Bas Administrator Staff member 2 July 2001 #7 Ik denk ik fix ze ff, btw was jij toevallig op klaaswaal meeting? Upvote 0 Downvote
magicelmo BLaaaaaaaaT Member 2 July 2001 #8 dar radiator gaas (dat is het toch?) wat in de voorkap zit is echt bruud Upvote 0 Downvote
Tim lekker doen 2 July 2001 #9 Ja natuurlijk was hij op K'waal! Hij was die gozer met een NRG extreme met gepolijste velgen enzo GAAAAAAAFFF DINGGGGGG!!!! !! Geef Haas' maar ff me complimenten! tim Upvote 0 Downvote
Ja natuurlijk was hij op K'waal! Hij was die gozer met een NRG extreme met gepolijste velgen enzo GAAAAAAAFFF DINGGGGGG!!!! !! Geef Haas' maar ff me complimenten! tim
H hydrospeed Well-Known Member 2 July 2001 #10 radiator gaas is gewoon horgaas, kan je ook andere grootte's van krijgen. En ja we waren ook op klaaswaal. maar hij is nu wat affer. Upvote 0 Downvote
radiator gaas is gewoon horgaas, kan je ook andere grootte's van krijgen. En ja we waren ook op klaaswaal. maar hij is nu wat affer.
S Sugadaddy Well-Known Member 3 July 2001 #11 Ik heb hem maar ff kunnen zien op Klaaswaal. Mijn complimenten.... PS Jullie hebben tch nieuwe banden eronder gegooid bij Dick de lyster op de meeting ???? Upvote 0 Downvote
Ik heb hem maar ff kunnen zien op Klaaswaal. Mijn complimenten.... PS Jullie hebben tch nieuwe banden eronder gegooid bij Dick de lyster op de meeting ????
Ties Cornholio 3 July 2001 #12 Ik vindem vet! Maar dat had ik op ed list ook al gezegd Upvote 0 Downvote
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 3 July 2001 #13 Dat hebben jij en Jeroen ff mooi gemaakt, moet nog ff een afspraak maken om deze week langs te komen... Heb nog Sfera-onderdelen nodig ... Die NRG is ECHT phat ... Greetz. Upvote 0 Downvote
Dat hebben jij en Jeroen ff mooi gemaakt, moet nog ff een afspraak maken om deze week langs te komen... Heb nog Sfera-onderdelen nodig ... Die NRG is ECHT phat ... Greetz.
Lieuwe Super User 3 July 2001 #17 Zeer vet ding Zon beetje de mooiste scoot van dit forum... Arne is niet meer nr.1 (vind ik ) Upvote 0 Downvote
Fabiano Ralf Fanclub 3 July 2001 #18 DAMN.. mijn complimenten hiervoor. nu heb ik een voorbeeld van hoe mijn typhoon er uit moet gaan zien Upvote 0 Downvote
DAMN.. mijn complimenten hiervoor. nu heb ik een voorbeeld van hoe mijn typhoon er uit moet gaan zien
Arne Pia Maxiscooter FTW 3 July 2001 #19 Originally posted by Runner Rules !!: Zeer vet ding Zon beetje de mooiste scoot van dit forum... Arne is niet meer nr.1 (vind ik ) Click to expand... Upvote 0 Downvote
Originally posted by Runner Rules !!: Zeer vet ding Zon beetje de mooiste scoot van dit forum... Arne is niet meer nr.1 (vind ik ) Click to expand...
Sjoerd Well-Known Member 3 July 2001 #20 Echt vet joh!!! mooi ding, leuk kontje ook lijkt een beeetje op een motor-ass SvR Upvote 0 Downvote