Wat is het verschil tussen de onbegrensde blauwe mezoly en de rode malossi ecu? (bij 4 takt scooters vespa en iget)

gangsterhomie 12

New Member
Wat is het verschil tussen de onbegrensde blauwe mezoly en de rode malossi ecu? (bij 4 takt scooters vespa en iget)

ik heb zelf zitten zoeken. het gaat om deze producten:

mezoly;


en de malossi;


Ik weet dat deze voor verschillende scooters zijn maar deze producten zijn in allerlei scooters beschikbaar dus het maakt niet uit dat ik nu 2 verschillende pak.
(er zijn versies voor de Iget euro 5 die ik prbeer te upgraden)

MIJN VRAAG NU: wat is precies het verschil tussen de 2? ene komt met bobine en andere niet, en het rare is dat de ene met bobine (in combinatie met unrestricted luchtbuis + malosi vario) 5 km/u langzamer gaat dan de plug and play variant (in combinatie met unrestricted luchtbuis + malosi vario).

Ik wil terug naar de tijden van 2-takt dat alles simpeler te begrijpen was :( Maar als iemand wat ervaring heeft of er iets van weet, help me hier het verschil in te vinden!


DISCLAIMER!!!!

Ik snap zelf ook dat wanneer je de rpm van je scooter verhoogd die natuurlijk eerder slijtage oploopt, dus ik hoef geen berichten die mij vertellen dat het allemaal een dom idee is.
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top