wat is een goede goedkope 70 cc cilinder

Advertisement - register to remove this

DR 70 CC is naar het schijnt een goede/goedkope cilinder die vooral na een tune-beurt goed presteert. Geen eigen ervaring, dus ga op ervaringen van anderen af... ;)
 
DR: leuk cilindertje. zelf ook een gehad. Maar kzou toch een topp trophy aanraden, is net een 10tje duurder, maar daarvoor loopt het wel wat harder. en t klinkt natuurlijk mooier:) (speek trouwens uit ervaring als kzeg dat het harder loopt)
 
Originally posted by Enzyme_NRG
DR: leuk cilindertje. zelf ook een gehad. Maar kzou toch een topp trophy aanraden, is net een 10tje duurder, maar daarvoor loopt het wel wat harder. en t klinkt natuurlijk mooier:) (speek trouwens uit ervaring als kzeg dat het harder loopt)

Ga je deze discussie nou overal lopen uitlokken... Doe het in dat andere topic..... :|
 
Last edited:
Originally posted by Unknownscoot
Ga je deze discussie nou overal lopen uitlokken... Doe het in dat andere topic..... :|

Ik lok nix uit. Geef alleen mijn persoonlijke mening. Als dit nog geeneens mag. Dacht dat een forum daar juist voor was?
Door zown reactie lok je juist Oftopic gelul uit zoal je nu wel weer ziet;)
Maar iig geval zal ik er bij deze dan niet verder op in gaan:)
 
Ik zou niet voor de airsal gaan... heb ik persoonlijk slechte ervaring mee:S Is wel een goedkoop cilindertje, en hij presteert zkr niet slecht:D Zou hem alleen laten afwerken. Dit heb ik met die van mij niet gedaan...
Heb hem evenmin ingereden, aangezien ik daar bij dit type cilinders niet aan doe. Dit was dus bijzonder dom van me.

Resultaat: 1e vastnaaier naar een week. Nieuwe zuiger erin gegooit, ff rustig aan gedaan. Na 5km t gas opengegooit. Naaide die me weer vast. Kapotte zuiger en diepe kras tot gevolg.

Airsal: zkr leuk snel cilindertje voor weinig geld, Zou alleen aanraden hem goed in te rijden/dan wel af te laten werken.
 
volgens mij heeft de topic starter nog een orginele as + lagers, en hij vraagt voor een goedkope goede 70cc, dus geen airsal oid, die is goedkoop maar zonder afwerken kan dat wel eens een dure zaak worden, daarbij loopt een T6 niet lang op je orginele as+ lagers.. en hij heeft een yasuni R die zowiezo te laagtoerig is voor dat hoopje alu :p dus conclusie: DR70, slijtvast, leuk koppel, eist weinig onderhoud, alleen moet je goed blijven smeren, extra dopje olie in je tank en branden met die hap8P
 
Jah gelukkig wordt er ook duidelijkheid geschept over wat hij wilt....

Wat voor scooter of blok de persoon heeft ...
Of deze AC / LC is ...
Wat zijn doel is hoe hard ie wil gaan...

En wat voor budget heeft de persoon....wat vindt hij goedkoop / voor de 1 een prikky voor de ander een hele uitgave !

En over die airsal : Airsal is een goedkope ALuminium cilinder ....
geen gietijzeren 70... ! Een Yasuni R kan makkelijk onder de Airsal en daarbij nog eens Airsal 70 kan tevens ook makkelijk op je Std. As
 
Hij heeft een Runner SP 2004 met Yas R en 17.5mm
Als je even de moeite neemt om in iemands profiel te kijken...

De Airsal voor LC blokken is rampzalig slecht, dat wil je hem toch niet aan doen? Die zuiger is werkelijk van pisbakken staal met scherpe randen waar een stanleymes jaloers op is. Dat zou ik maar niet doen.

De meest voor de hand liggende opties zijn al gegeven.
 
Back
Top