Wat is dit voor vreemde auto??

Bas@ICE said:
Is er gewoon hoor dimer, zoek ff op autotrader.....ik stond er laatst achter, heerlijk gebrul :p

stond jij achter een R34 met een V8??
Naar mijn weten is de R34 uitgerust met een [correctie] 6 in lijn. Ik heb wel gelezen dat de R35 een V8 zou krijgen om zo de competitie aan te gaan met andere merken.
Misschien zit ik er naast, maar als er echt een R34 is uit de fabriek met een V8 wil ik daar graag foto's van zien :)
 
Last edited:
Jesse@BlueSR said:
mja std velgen zijn 20 inch ofzo :)

18" :rolleyes:

In de VS zag ik ze overal rijden.. vind de coupe ook een van de mooiste wagens die er zijn, zit dezelfde motor in als in de 350Z van Nissan, en geeft bij deze auto nog een veel fijner geluid! Echt een supergave kar! Over een paar jaar willen ze dit merk toch ook in NL introduceren?
 
Ramonrunner said:
DIe bak rijd hier ook in t dorp, echt een prachtige auto. Alleen rijd ie hier met een v8, blijkbaar 2 versies. En die V8 heeft toch een geluid..... Zeker t mooiste V8 geluid


Het mooiste, doe mij maar lekker een ouwe amerikaan dan, camaro ss of een DOdge charger oid mmmm :p
 
Grijz said:
18" :rolleyes:

In de VS zag ik ze overal rijden.. vind de coupe ook een van de mooiste wagens die er zijn, zit dezelfde motor in als in de 350Z van Nissan, en geeft bij deze auto nog een veel fijner geluid! Echt een supergave kar! Over een paar jaar willen ze dit merk toch ook in NL introduceren?

En in de 350Z zit weer een Renault motorblok, die van de nieuwe Espace :p , wel een hoertje zeg dat blok.
 
Zon coupe reed er hier vandaag meen ik , iig 50 meter verder dan waar ik werk dus heb het niet goed gezien , kan ook een 350z geweest zijn
 
Back
Top