Aha, je gaat je filter, in een soort van gigantisch extra filter stoppen.Zo’n kart filter lijkt me wel een goede balans tussen geluid en prestaties. Dan kan ik hem misschien in de buddy bouwen met geluidsdempend foam. Heeft iemand hier ervaring mee?
70cc 2 fastHallo,
Ik ben van plan om een aerox op a1 kenteken te halen om er vervolgens wat leuks onder te zetten. Ik vraag me alleen af wat een goeie setup zou kunnen zijn. Ik zou er dan elke dag ongeveer 20min op rijden. Ik vraag me af of de slijtage genoeg mee valt om er een high end setup onder te kunnen zetten. Ik zou wel graag boven de 20pk willen draaien.
Ik zou ook graag een HPI ontsteking met lichtspoel willen monteren met leds op een lichtschakelaar zodat ik s'avonds veilig kan blijven rijden.
Heeft iemand advies over de setup die ik zou kunnen gebruiken?
Groet,
Senne
Ik zou zelf een Shot kopen voor een Roze topKlopt niet. C20 is Echr te gek voor een roze top en heel andere dan een yas r. Op me roze top hen een bida r gezeten en ging niet echt heel heel rap. Daarna c16 en dus opnieuw afstellen is Echt rap icm 24pwk en spullen
Ze nardo is nu een narkut wsnt dat is een replica uitlaat soms vind je nog een ouwe echte op mp maar verder niet. Hier ene fimoje met een c16 op een roze top ding vliegt echt. 120 gps en trek 125ers weg met tussengas ook 70ac alu tpr blijft achter me!Die uitlaat is nog wel een dingetje. Ik vind op het forum allemaal verschillende meningen over welke het beste gepaard gaat met een roze top. Toch neig ik nu het meest naar de nardo omdat deze door TP voor deze cilinder gemaakt is.
Als je zulke verhalen loopt op te houden kan je beter je mond houden hier schiet je geen flikker mee op. Of vind effe de kennis ervan voordat je zulk soort onzin gaat lope roeppeee70cc 2 fast
yasuni R (prop eruit halen)
19mm carberateur
4,5g rollen
Haal een betere vario
(optioneel) 70cc krukas
Als er Top Performances op de Nardo uitlaat staat , is het een echte Top Performance, die beter presteert als een C16.Ze nardo is nu een narkut wsnt dat is een replica uitlaat;
Tegenwoordig scoort dit wel in de 20 pk31 8460 malossi mhr 70cc cilinder
3219491 malossi mhr uitlaat
53 8009 malossi rhq krukas
55 8133 malossi tc unit cdi (voor behoud van je originele onsteking en verlichting)
6118884 malossi mhr overrange
5214113 malossi mhr delta clutch + mhr wingbell
2711817.c0 malossi vl14
02 8481b malossi 21mm spruitstuk
1610995 malossi 21mm kit
malossi e5 filter of originele filter gemodifiseren volgens boekje voor meer luchtdoorlaat.
zal wel goed zijn voor ongeveer 14 a 16pk en je heb je ultieme straatsetup
Zo’n setup heb ik het liefst, alleen ben ik bang voor gezeur met politie als ik hiermee rij. Valt dat mee of kan ik beter iets rustigers er onder zetten?31 8460 malossi mhr 70cc cilinder
3219491 malossi mhr uitlaat
53 8009 malossi rhq krukas
55 8133 malossi tc unit cdi (voor behoud van je originele onsteking en verlichting)
6118884 malossi mhr overrange
5214113 malossi mhr delta clutch + mhr wingbell
2711817.c0 malossi vl14
02 8481b malossi 21mm spruitstuk
1610995 malossi 21mm kit
malossi e5 filter of originele filter gemodifiseren volgens boekje voor meer luchtdoorlaat.
zal wel goed zijn voor ongeveer 14 a 16pk en je heb je ultieme straatsetup
Dit is dagelijks niet te rijden mits je verstand heb van scooters handig ben veel onderdelen hebt liggen en je redelijk kan sleutleenZo’n setup heb ik het liefst, alleen ben ik bang voor gezeur met politie als ik hiermee rij. Valt dat mee of kan ik beter iets rustigers er onder zetten?
zo'n setup maakt ondanks je met een originele luchtfilter rijdt, wel aardig geluid met volgas geven. je zal boven de 12.000 gaan draaien en je zal daardoor om de paar duizend (afhankelijk van je rijstijl) km de zuiger moeten vervangen. als je het sleutelen/afstellen net zo leuk vindt als het rijden, kan je zeker deze setup kiezen.Zo’n setup heb ik het liefst, alleen ben ik bang voor gezeur met politie als ik hiermee rij. Valt dat mee of kan ik beter iets rustigers er onder zetten?
Hou toch op man. Je hebt echt geen idee waar je het over hebt. Iedereen kan een mooi verlanglijstje maken.zo'n setup maakt ondanks je met een originele luchtfilter rijdt, wel aardig geluid met volgas geven. je zal boven de 12.000 gaan draaien en je zal daardoor om de paar duizend (afhankelijk van je rijstijl) km de zuiger moeten vervangen. als je het sleutelen/afstellen net zo leuk vindt als het rijden, kan je zeker deze setup kiezen.
anders zal je het moeten zoeken bij middeltoerige cilinders zoals de mhr replica cilinder.