Wat is de mooiste SCOOTER?!?!?

Advertisement - register to remove this

DE SPEEDFIGHT1 watergekoeld! rode kleur
biggrin.gif
 
Originally posted by Royal Rally:
Je moet je geen ene moer aantrekken wat andere van je scoot vinden, zolang je er zelf maar happy mee bent.

Ok ga nu niet meteen over Rally's zeiken, dat heb ik al zooooooo vaak moeten horen.
smile.gif


Zip gewoon vind ik niet zo, maar die Zip SP's zijn wel brute dingetjes. En die van Arne moet wel de meest aangepaste Zip SP zijn die ik ken. Vooral die blauwe kleur vind ik erg mooi. (En ook dat ie de "gewone" plastic kuipdelen ook heeft meegespoten)

Kijk ik vind een standaard Zip SP ook walgelijk lelijk eigenlijk, maar je moet er wel wat van maken natuurlijk...en daar gaat het om bij scootertunen.
 
jullie zijn veel te snel pissed das nie te doen. Ik zei toch ik vind het niet zo mooi het is allemaal een kwestie van smaak.
En een rally dat is toch goed, royal die rally bij perso's das toch de jouwe, dat is echt zalig gedaan. Een maat van me heeft ook een rally(30 000km) wel heel wat minder, maar hij heeft hem een aerox gekocht.
 
Precies daar gaat het om. Van elke scooter kun je gewoon wat moois maken (eh natuurlijk geen Rushen, SF50's en andere gare scooters)

En dan is het des te leuker om een scooter te hebben die (bijna) niemand heeft of mooi maakt.

[This message has been edited by Royal Rally (edited 25 July 2001).]
 
-Polijsten...
-Mooie lak (op de Zip van Arne zitten bijvoorbeeld meerdere blauwtinten)...
-Standaard Minarelli-acces. (die blauw geanodiseerde onderdelen)...
-Knipperlichtglaasjes...

Greetz.
 
Jaja arne's zip is de aller mooiste
smile.gif

maar toch heb ik het idee dat de wielen oranje hadden moeten zijn ipv geel. (complementaire kleuren ogen altijd het beste)

Originally posted by Arne@Piaggio:
En daar gaat het bij een Zip SP om...toch?

echteracers.jpg


arne.jpg



[This message has been edited by Arne@Piaggio (edited 25 July 2001).]
 
nederlanders zijn zelf aarschen met hun bullshit ik zij gewoon dat ik die stomme zip lelijk vond. En die word al half gek, ik zeg omdat jij het goed vind moet ik het toch niet goed vinden het is allemaal een kwestie van smaak, en smaken die verschillen.
 
Belgen zijn slimmer als nederlanders.
België heeft een van de beste onderwijs in heel de wereld.
En ik word gek van die overdreven kinderachtige reacties van iedereen hier wat is dat nu, is het hier een kleutertuin of wat???
 
Originally posted by beta_ark:
Belgen zijn slimmer als nederlanders.
België heeft een van de beste onderwijs in heel de wereld.
En ik word gek van die overdreven kinderachtige reacties van iedereen hier wat is dat nu, is het hier een kleutertuin of wat???

Hahahahaha....onderwijs???? Da kan ik nie goe merken awel als ik hier sommige postingen lees, zunne!
 
sorry maar in een topic maakt dat niks uit dan mag je toch wel fouten maken, gewoon wat zeiken.
Jullie maken zef veel fouten, iedereen maakt fouten. Maar belgen zijn zeker niet dom (nederlanders ook niet)
 
Belgen zijn misschien dom, maar er zijn ook zat domme nederlanders. Mensen die zips afzeiken enzo :) .

Een scoot is om mee te sjezen en dat doet een zip heel aardig. Hij is misschien niet zo mooi als een area, maar die is wel zo ontiegelijk brak dat je beter een zip kan kopen :) .
 
Back
Top