Wat is de mooiste SCOOTER?!?!?

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Sjakie15:
oeps... sorry , ik bedoelde niet dat piaggo slecht was, maar Puff daddy begint meteen te kankeren vbij een vraag, dat vond ik wel minder..
dus ik bedoelde er niks mee!!

Aarz! Gek he dattie gaat kankeren kijk al die onzin topics!
Ga dat lekker vragen in de chat ofzo, ipv 30x zelfde topic..

Greets
 
Oproep aan die tering sjakies die gewoon nix zinnigs te melden hebben:

TIEFT EEN END OP GA MET JE POPPEN SPELEN MAAR GA DIT FORUM NIET MEER VERVUILEN!!!!

Zijn jullie nou echt allemaal zo verschrikkelijk lomp "Wat is de mooiste scoot", "Wat is het beste blok", "wat is een kutuitlaat??"
Lees eerst eens voor dat je wat post, dan weet je meteen dat een zip, een piaggio blok en een nrx de antwoorden zijn...

------------------
bm_racing@scooterz.nl Hoeksche Waard blaast!
 
Originally posted by Daanje_70MHR:
Met m'n ouwe Honda was ik 60,- aan benzine kwijt per week. En dat was nog vrij zuinig.
Ik hou me hart vast als die Appie van mij vlamt
smile.gif


Greetz

das nie veel ik tank ongeveer een gulden of 20 per dag..... maar me scooter is dus ook gewoon absoluut niet zuinig te noemen....
 
Originally posted by Arne@Piaggio:
Wat is er mis met een Zip, 15 jarige Sjaak!

Wat er mis is met een Zip? Dat het standaard (op de voorkant na) een ontzettend DUFFE scooter is... Dit meen ik serieus, als Piaggio-lover in hart en nieren...

Maar je kunt er natuurlijk wel iets leuks van maken...

Persoonlijk vind ik een DNA wel heel vet...

Greetz.
 
Originally posted by hebo70:
das nie veel ik tank ongeveer een gulden of 20 per dag..... maar me scooter is dus ook gewoon absoluut niet zuinig te noemen....

Dat is inderdaad een prijzige hobby
smile.gif
...

Met m'n Nrg tank ik een tientje in de week
smile.gif
...

Sfera verbruikt echt aso veel, 1:10 haal je er echt niet mee...



------------------
Puch Nrg Mc^2 (bsg 05-cilinder), Polini 2G Clutch, Polini For Race...

Piaggio Sfera '95:
-Hebo Alu 70cc (Twins tuned), Polini For Race, Dell'Orto PHBG 21mm, 96 sproeier, W7 gasnaald, Handchoke Dell'Orto/Top Performances Minarelli-versie, Malossi Multivar (wel naar de kl*te), Malossi trekveertjes geel, Hebo schuimfilter, complete kabelboom verwijderd, noodstop, paars/wit gespoten, witte velgen...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Wat er mis is met een Zip?

Maar je kunt er natuurlijk wel iets leuks van maken...

En daar gaat het bij een Zip SP om...toch?

echteracers.jpg


arne.jpg



[This message has been edited by Arne@Piaggio (edited 25 July 2001).]
 
Nou het is niet moeilijk om te weten te komen wat de mooiste scooters op het moment zijn, je rijdt gewoon ff langs het shell tankstation bij de laakkade in den haag. Daar zie je welke scooters het meest gejat worden. Dat zijn de runner en de aerocs, en soms ook dragster.
 
Ow en als je een scooter hebt gekocht en je wilt weten of je wel een mooie gekocht hebt, rij je daar ook heen, doe je of je net 16 bent (petje op, peuk in je bek, goed scheren, doen of je veel moeite hebt om een bocht te nemen) en als je niet naar huis hoeft te lopen heb je dus een lelijke scooter.
 
Nou dat valt best mee, ik heb het niet zo op een Zip, heel Marokko rijd er namelijk op. Die van Arne doet me meer denken aan een Bassie & Ardriaan-promo dan aan een scooter.
Sorry, is mijn mening...

mzl
 
Originally posted by Jeroen L:
Jaja arne's zip is de aller mooiste
smile.gif

maar toch heb ik het idee dat de wielen oranje hadden moeten zijn ipv geel. (complementaire kleuren ogen altijd het beste)


Fluor oranje wielen had ik al op de vorige...niet meer origineel dan he...
 
Originally posted by beta_ark:
zo een zip is toch lelijk, het rijd goed maar het uiterlijk vind ik ook belangrijk bij een scoot.

Is lelijk? Jij vind hem lelijk bedoel je, de meeste mensen van het forum vinden de Zip van Arne opperbruut..
OF iets lelijk is is gewoon een mening
vriend. Ennuh no offence verder.


En mijn zip is een voorbeeld van een zip die niet goed rijd
smile.gif
 
Originally posted by beta_ark:
zo een zip is toch lelijk, het rijd goed maar het uiterlijk vind ik ook belangrijk bij een scoot.

BETER dat je hem lelijk vindt, zo'n domme Belgische aarsch als jij MAG hem geeneens mooi vinden van mij!
 
Je moet je geen ene moer aantrekken wat andere van je scoot vinden, zolang je er zelf maar happy mee bent.

Ok ga nu niet meteen over Rally's zeiken, dat heb ik al zooooooo vaak moeten horen.
smile.gif


Zip gewoon vind ik niet zo, maar die Zip SP's zijn wel brute dingetjes. En die van Arne moet wel de meest aangepaste Zip SP zijn die ik ken. Vooral die blauwe kleur vind ik erg mooi. (En ook dat ie de "gewone" plastic kuipdelen ook heeft meegespoten)
 
Back
Top