wat is de beste scooter ??

Status
Not open for further replies.

raymondkievit

Well-Known Member
hoi,
ik raymond ik bne 15 jaar en doe motorvoertuigentechniek.
maar nu heb ik een vraag ik wil nu een scooter aan gaan schaffen.
voor als ik 16 ben maar wat is nu de beste scooter voor dagelijks gebruik en voor in het weekend als ik met een vriend of mun vriendin die ik momenteel niet heb weg ga.
ik zelf zat te denken aan beta ark,earox,rs,neo's,runner.
of andere scooter die 2dehands een beetjuh goedkoop te krijgen is.

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

ik zou voor een ark of een area gaan

ze rijden beiden goed.
wel een ark met mina lc dd blokje.
heb zelf een ark een een maat een area en ik vind ze gewoon fijn

ark ik soms wel beetje lastig sleutelen met afstellen.. maar na een paar keer krijg je er van zelf handigheid in.

en ze zien er allebei gewoon super uit :):)

mzzl
 
ik heb een ZIP en Jetforce die jetforce is echt super en ziet er nog vet uit ook ik heb die JetCtech die is met carburateur echt een super scooter blauwe kappen heb ik zwart laten spuiten en een mooie twinner terugloop uitlaat eronde plus een powerfilter en de kappen over me banden parelmoer laten maken nooit problemen met me scooter gehad.. Zip ideale scooter ik heb een oud modelletje nou ik ben echt zwaar tevreden over die zip rijd heel relax
 
ZIP sp :) ik heb zelf ook een sr gehad wel leuk maar ik vind een zip sp toch veel fijner voor dagelijks gebruik vooral in de bebouwde kom is de zip sp heerlijk, de scooter is lekker licht en stuurt als de beste
 
XoReP said:
Area is eigenlijk gewoon de Mina Runner ;)

Gewoon voor Area of Runner gaan.
Wel oppassen voor diefstal want ze zijn erg gelievd ;)


geliefd ?? wuhaahah de meeste diefen kenne ga geen area die gaan voor de earoxjes omdat ze "in" zijn :P

gaa lekker voor area 51 zijn de mooiste scoots en je kunt als je gaat knutselen overal makkelijk bij :) maar ga nu eerst ff mijn kappen weer in elkaar zetten 8P mzzl
 
gieluz said:
geliefd ?? wuhaahah de meeste diefen kenne ga geen area die gaan voor de earoxjes omdat ze "in" zijn :P


dat is volgens mij echt BS, hoor echt van vet veel mensen dat de AREA gewild is, en aeroxjes minder.. Ook omdat r van die area`s minder zijn ;).Hier bij mij op school stonden miss 10 roxjes en 2 area`s, die 2 area`s altijd op slot, roxjes af en toe open. Ze hebben 2 keer geprobeerd die area`s te jatten. Was mijnes niet gelukkig :D, naja of het verschild per regio :P maarja dat zal wel niet
 
Elke scooter is gewild om te stelen want diegene die hem steelt gaat er hoogstwaarschijnlijk toch niet op rijden en verkoopt hem dus het maakt volgens mijn geen reet uit welke scooter het is:rolleyes:

ma on-topic ik zou toch ook voor een area/aerox gaan want die zijn kwalitatief gewoon goed en ze zijn groot genoeg voor 2 personen:)
 
als je voor een scooter wilt gaan waar je ook mensen achterop wilt hebben zal ik voor de runner of earox, neos gaan SR is niet leuk sleutelen voor dat je kan beginnen ben je weer veel schroefjes verder :P
 
Dagelijks gebruik vind ik Runner het fijnste... grote tankinhoud en ook genoeg ruimte met zijn 2e. Heb er zelf ook 1 gehad en ding reede echt super relax alleen zijn ze wel erg diefstalgevoelig is vaak proberen te jatte en uiteindelijk hebbe ze hem ook gejat... Maar wel teruggevonden8)
 
ik zweer bij yamaha

hallo, ik zweer bij yamaha en kan dit goed motiveren. ik heb eerst 2 jaar een sym orbit gehad en was redelijk tevreden maar omdat ik binnen de garantieperiode wel wat problemen heb gehad heb ik een piaggio fly gekocht.
Dit is de grootste miskoop uit mijn leven geweest, wat een ellende en slechte service van Piaggio Nederland. Ik heb op advies van mijn fietsenmaker mijn rechtsbijstand in moeten zetten omdat het kunststof overal begon te scheuren al binnen een maand. uiteindelijk heb ik dit door mijn rechtsbijstand verzekering vergoed gekregen. mijn fietsenmaker is gestopt met het dealer schap van piaggio omdat hij veel problemen met dit merk had. Vervolgens heb ik een yamaha neos gekocht en deze scooter is echt werkelijk super goed, een echte aanrader dus. succes met je aankoop
 
Arnos, bedankt voor je bijdrage maar kijk in het vervolg wel even naar de datum van het topic waarin je een reactie plaatst. Deze jongen is 6 jaar geleden al geholpen, die rijdt inmiddels rolator ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top