This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
kristoff said:
dan mag jij morgen met mij meekomen en mij mee helpen zoeken

edit: ah nee morgen is zondag, overmorgen dan!

Ze hebben het iig gewoon bij gamma.

Heb ik mij laten vertellen iig zelf ben ik nog niet met polijsten bezig wil wel eens wat gaan expirimenteren
 
ja dat liet ik mij ook vertellen, maar toch blijkt van niet. ik zag het niet en die kerel wat daar rondliep wist alleen van kleine potjes polijstpasta..
 
kristoff said:
ja dat liet ik mij ook vertellen, maar toch blijkt van niet. ik zag het niet en die kerel wat daar rondliep wist alleen van kleine potjes polijstpasta..
mmja vaak kennen die mensen die winkel zelf niet helemaal. Snap ik ook wel tis soms best veel Maar dan moet je zelf ff goed rondzoeken
 
heb ik gedaan heb daar een twintigtal minuten rond gelopen toen ik pas om hulp vroeg.. maarja.. niemand anders suggesties?

anders moet ik het mij laten opsturen door iemand
 
Als je je velgen polijst of laat polijsten, gaan ze dan echt goed glimmen of blijft het altijd een beetje dof? :?
 
hey vraagje aan jullie,Ben nu bezig met projectje en wil me velgjes polijsten het hoeft dus niet echt bling bling te zijn maar wel glimmend zeg maar.Ik ben nu dus al bezig geweest met staal borstel om de verf eraf te halen en ziet er dus zo uit.Maar vanaf welke korrel moet ik nu beginnen met schuren en tot waar zodat je bling bling effect krijgt .
http://img2.imageweb.info/viewimage.php?file=/img2/33h63997.jpg



btw wetren jullie hoeveel verfabeit kost bij karwei ongeveer
 
Last edited:
/hey hoe halen jullie ie verfafbijt van je vellgen af wanneer je het heb ingesmeerd en hoe,en hoellang laten jullie het erg gemiddeld op zitten
 
Ik heb het er best lang op late zitte, totdat het er echt bijna afviel.. Daarna ff met de staalborstel er rustig over heen
 
Status
Not open for further replies.