Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
InsaneMalebrain said:
Groene Gamma (huismerk) polijst blok en Belgom alu. Die gebruik ik beide voor het beste resultaat :)


Mee eens.
Alleen Belgom ALU ben ik niet zo kapot van eerlijk gezegd..
Ik schuur heeeeel fijn , daarna met een goede borstel en dat groene blok polijst het , daarna poets ik het met een schone doek uit ;) = BLING BLING !

Onderhouden van het polijst werk doe ik met Belgom CHROOM :) echt super spul !
 
Ik zag laatst Belgom Polish staan in 1 of andere auto-zaak.
Dit stond langs de Chroom en Alu en het potje + inhoud was aanzienlijk lichter....

Iemand ervaring mee?
 
belgom polish voor alu
werkt perfect op aluminium, heb me velgen ermee gedaan.
krijgt een diepere glans dan commandant 4
ik poest namelijk eerst de velg op met belgom alu, en dan met een borstel eroverheen en van een groen blokkie, dat wilt wel glimmen ;)
 
ja! vandaag EINDELIJK pasta gevonden :D
even geoefend op een potje en toen moest het plaatje van mijn MTKT-spatbord eraan geloven :W

ZOOOOOI.jpg


Image027.jpg


BLINGBLING:
BLINGBLING.jpg


ik zie nog veeeel te veel krassen, heb nochtans goed geschuurd volgens mij (40,60,180,280,400,600,1000) pff
 
het is een webcam, dus serieus slechte kwaliteit :p mja van ver valt het ook niet zo op, blinkt echt wel maar van dichtbij is 't echt één grote krashoop.

hoe schuur jij Spasta? want ik heb pics van jouw werk gezien en dat is echt wel een spiegel. :D
 
Last edited:
kristoff said:
het is een webcam, dus serieus slechte kwaliteit :p mja van ver valt het ook niet zo op, blinkt echt wel maar van dichtbij is 't echt één grote krashoop.

hoe schuur jij Spasta? want ik heb pics van jouw werk gezien en dat is echt wel een spiegel. :D

mini krasjes blijf je alltijd zien bij iedereen ook bij spasta
 
denk idd dat het niet echt gemakkelijk word, als je gaat stralen kome er kleine putjes in je blok of carterdeksel of weet ik t wat... ik zou het niet doen
 
Bopper said:
Als je velgen laat zandstralen, moet je dan nog met schuurpapier er overheen of kan je dan gelijk polijsten?
Kun je hem beter laten parelstralen, dat is veel fijner als zand. Hoef je minder te schuren, maar nog steeds schuren.

kristoff said:
ik zie nog veeeel te veel krassen, heb nochtans goed geschuurd volgens mij (40,60,180,280,400,600,1000) pff
Schuren tot 2000 met water, daarna pas polijsten.
De krassen die je ziet is van je 1000 grid.
 
Schuren met 2000 met water 8P

Ik kap ermee bij 600 en dan heb ik alleen nog maar 100 en 400 van te voren gebruikt. Altijd zonder water :rolleyes:
En de resultaten zijn prima :z
 
is schuren eigenlijk noodzaak je kan toch ook gewoon een polijstmachine (soort boor met polijstdingetjes erop) erop zetten en gewoon lang "poetsen" zeg maar
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top