Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
Ik heb me uitlaat ophaning net ff snel gepolijst, blingde mooi voor zo snel alst ging.
Alleen hek volges mij de verkeerde kant gepolijst<]:L
 
BetaMarvin said:
Ik heb me uitlaat ophaning net ff snel gepolijst, blingde mooi voor zo snel alst ging.
Alleen hek volges mij de verkeerde kant gepolijst<]:L

hehe das ook niet echt handig van je he haha

vandaag ff me blok,uitlaat enzo op nieuw polijsten...
 
crazybond700 said:
idd ze zouden ook matzwart kunnen zijn is totaal geen bling bling te zien:p

zozo...matzwart... :|


Nieuwefoto1.jpg
 
crazybond700 said:
Was ook niet overdreven bedoelt maar het ziet der wel goed uit hoor! alleen die foto's waren gewoon slecht...

ja idd,zijn met me tel. genomen aangezien me digicam op vakantie is... :)
 
ben net eindelijk klaar met me velgen schoonmaken met verfafbeit.En is mooi gelukt.Ben nu bezig met schuren ben al klaar met de binnen randen en buiten rand met 100 maar krijgen jullie geen pijn in jullie vingers of zijn jullie gewoon echte mannen :p.Hoelang doen jullie er gemiddeld over een velgje te polijsten.
 
Eerste keer had ik de blaren op me vingers:p
Lastigste is als je steeds met je vinger over het papier gleid.
Je kunt ook je papier om een rond stokje of om een blokje nieten, verwisselen is dan alleen wat moeilijker.
 
3d9ed08d15.jpg


Me voorvork +ralf+
Voor foto's van me carterkap en uitlaatdemper , en uitlaat ophanging verzoek ik je mijn project maar door te lezen ( geen zin om deze hiet te posten :p )

Binnekort ga ik beginnen aan me carters , me padock en me rempotjes
 
Roedi.. said:
een poging tot demper poleisten met "triomf" vaag product:p

triomf heb ik ook, is zo'n bruine tube toch?

voor te polijsten vind ik het bagger maar om oud, slecht uitziende chrome voorwerpen mee op te poetsen is het SUPER spul. laatst nog al het chroom van een oude kever opgepoetst, echt superspul.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top