Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
0u17aw said:
en alweer

http://users.pandora.be/vonreusel/polijstblok1.JPG
http://users.pandora.be/vonreusel/polijstblok2.JPG

heb alleen het zichtbare gepolijst. maar het is niet zo goed gedaan. zitten nogal wat foutjes in. maar toch ik ben blij.

en allemaal met de hand geschuurd 8P


vind t er wel netjes uitzien hoor... :)
hier m'n achterknipperlichtjes-alvast eentje dan...-maar k weet nog niet of ik ze erop zet,vind ze nog steeds lelijk.... |(

IMAGE_00060.jpg
 
Wat houd jullie nou in de spirit om een heel blok te polijsten naja schuren dan.Veel bier zuipen en pillen slikken zodat je toch niet meer weet wat je doet.WAnt ik vind het nu alweer kut nu ik 15 minuten bezig geweest ben. En toch wil ik wel zelf me blok polijsten
 
piaggotuning said:
Wat houd jullie nou in de spirit om een heel blok te polijsten naja schuren dan.Veel bier zuipen en pillen slikken zodat je toch niet meer weet wat je doet.WAnt ik vind het nu alweer kut nu ik 15 minuten bezig geweest ben. En toch wil ik wel zelf me blok polijsten

neem nog n pilletje dan :r
maar ik vind t ook knap want na een uurtje geef k het meestal ook wel op...me carterkap heb k een week over gedaan 8P geloof ik....
goed gereedschap helpt wel btw...vooral bij het uitpoetsen da's met de hand niet te doen,dremelen dus...
 
ik heb een vraagje,

ik ga binnenkort mijn velgjes polijsten. (word weer lekker veel schuren :| )
maar hoe polijsten jullie tussen de spaken? want ik heb alleen 2 lappenschijven voor op mijn boormachine, maar die zijn diameter 10 cm en daarmee geraak ik er dus niet tussen.
Nu heb ik al eens lappenschijfjes van 2.3cm gaan halen voor op de dremel.
maar die dingen zijn na 5 min verneukt en helemaal uitgerafeld, onbruikbaar dus.
zodoende hoe doen jullie het :)

greetz
 
mhr-skippy said:
Hoe schuur jij ? Want ik ben minimaal een week bezig met zo`n deksel
Dat vraag ik me dus soms ook wel is af:?
Ik doe ongeveer zo'n 8 uur over een carterkap, alleen de coating eraf halen ben ik meestal al 4 uur mee bezig incl al die hoekjes enz is het echt veel werk.
 
Raceroxie said:
Dat vraag ik me dus soms ook wel is af:?
Ik doe ongeveer zo'n 8 uur over een carterkap, alleen de coating eraf halen ben ik meestal al 4 uur mee bezig incl al die hoekjes enz is het echt veel werk.


een kennis van mij zit in de schoonmaakbiz en van hem heb ik spul om o.a. graffitti te verwijderen gekregen
t is een soort afbijt,je smeert die zooi erop en laat t ff een paar uur intrekken en dan kan je het er zo afspoelen met water dan is alle verf/coating eraf....
scheelt een hoop werk :)



..
 
Funk_dm said:
ja maar het punt is dat je er niet tussen kan komen:X

lappen schijf van een kleinere diameter halen :)

mjah, heb ik al achter lopen zoeken maar vind ze niet direct.
raar dat dir dremelschijfjes bij jullie het volhouden :P
 
0u17aw said:
ik heb een vraagje,

ik ga binnenkort mijn velgjes polijsten. (word weer lekker veel schuren :| )
maar hoe polijsten jullie tussen de spaken? want ik heb alleen 2 lappenschijven voor op mijn boormachine, maar die zijn diameter 10 cm en daarmee geraak ik er dus niet tussen.
Nu heb ik al eens lappenschijfjes van 2.3cm gaan halen voor op de dremel.
maar die dingen zijn na 5 min verneukt en helemaal uitgerafeld, onbruikbaar dus.
zodoende hoe doen jullie het :)

greetz

doek door de velg heen tr4ekken, belgom erop, flink je doek heen en weer sjorren, en dan word et miss wel wat :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top