Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
Even een vraag tussendoor, ik was op heavymotor.com aan het rondneuzen, en kwam een How-To tegen hoe zij polijsten..

Nu zag ik dus een 'grote schijf' voorop de boormachine, ik dacht dat moet ik ook hebben, dat is beter dan zo'n mini geval voor je dremmel :P

Hierbij dus, waar is zo'n schijf te koop;
5.jpg
 
Gamma... bij de boormachines hangen ook van die schijven... dan moet je er ook nog een opzetstuk bij kopen en een polijstblok, maar het werkt wel heel goeg en heel snel :) Ik heb ervaring ermee :P
 
Lipton said:
Gamma... bij de boormachines hangen ook van die schijven... dan moet je er ook nog een opzetstuk bij kopen en een polijstblok, maar het werkt wel heel goeg en heel snel :) Ik heb ervaring ermee :P
ok, ff domme vraagje, wat bedoelen jullie mer polijstblok?
 
dat is een blok dat je tegen de lappenschijf aanduwt... door dit spul gaat het blingen zeg maar :P.
Je hebt veel verschillende blokken maar ik heb ook die van de gamma.... het is een langwerpig groen blok en ligt in de buurt van de lappenschijf :P
 
JorneP said:
Even een vraag tussendoor, ik was op heavymotor.com aan het rondneuzen, en kwam een How-To tegen hoe zij polijsten..

Nu zag ik dus een 'grote schijf' voorop de boormachine, ik dacht dat moet ik ook hebben, dat is beter dan zo'n mini geval voor je dremmel :P

Hierbij dus, waar is zo'n schijf te koop;
5.jpg

dat is wel zo'n kut schijf he :X ik heb um ook hij is veel te hard en is alleen om hardnekkige shit weg te halen.
 
Die van de gamma is ook anders... kijken of ik een foto kan vinden...

Het is iig een schijf vol met lapjes stof... zat bij mij ook bloemetjes stof tussen 8P (ja dat heb ik allemaal bekeken :P)

[edit]
images
[/edit]
 
dat schuren gaat me echt te lang duren tijd om verfafbijt te kopen .
welk merk gebruiken jullie en wat kost zo potje ongeveer ?
 
GuidoGouda said:
Ik had niks te doen vanmiddag dus ik heb ff me velgen gepolijst:P


2.jpg



*D Bling Bling *D

Zijn nog niet helemaal af, de binnenkant moet nog iets beter maar ben aardig op weg:D

ik zie dat je daar een "dremel" hebt gebruikt ?
heb je daar heel die velg zo blinkend mee gekregen ?
 
ik gebruik nu eenboormachien die 150-3300(0) toeren aankan

daarssn heb ik een rubberen slanng met een hard filten rond blok eraaan

dan doe ik rvs reiniger op het te polijsten voorwerp

en polijst het
 
Last edited:
@ Fabian_SR

Op sommige stukken lijkt nog een beetje dof, en hier en daar zitten nog wat restjes lak... :rolleyes:

Ik ben zelf ook met mijn velg bezig:
velgrand_gepolijst_1.jpg


En zoiets moet het worden (moet nog kiezen uit 1 van deze 2 designs):
velgrand_gepolijst_3.jpg


velgrand_gepolijst_2.jpg


Als ik het 2e design neem zal het hart + de spaken ook gepolijst worden ;)

8)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top