Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
Zip27.JPG


Bling bling Fournales :)
 
Velgenranden & Demper (velgenrand doet niet zo Bling* Bling* omdat ze afgedraaid zijn, en er daarom allemaal randjes op zitten, vind het best zo)

{0EFF2378-600C-404F-A156-C8046F884E31}lg.jpg


Fournales

{580F7850-CC06-4B9C-B0E6-F43B61436D3B}lg.JPG




Tinne..
 
Heeft er iemand van jullie een foto van een polijstborstel
In een doe-het-zelf zaak zag dit eruit als witte zachte wol ? Kan da
En polijstpasta hadden ze nog nooit van gehoord.
Weet er iemand een winkel (in belgie) waar ze een polijstborstel en polijstpasta zeker hebben?
 
jeroen49 said:
Heeft er iemand van jullie een foto van een polijstborstel
In een doe-het-zelf zaak zag dit eruit als witte zachte wol ? Kan da
En polijstpasta hadden ze nog nooit van gehoord.
Weet er iemand een winkel (in belgie) waar ze een polijstborstel en polijstpasta zeker hebben?

brico. gamma, ...
 
Rick @ Rox said:
Gewoon een autospeciaal zaak

Heb vandaag 6/7 autospeciaal zaken in de buurt afgelopen, nergens te vinden.
Morgen de laatste proberen en hopen dat ik het vind


ps: Zie hier een fotoke van gepolijste elektrische starter (nog zonder polijstpasta)

polijst.jpg
 
InsaneMalebrain said:
FF voor de duidelijkheid.. Je moet dus die linker hebben (van de Gamma) ;)


PS: hij is ook bij andere bouwmarkten te halen

:?

die rechter dus, bedoel je:?
 
ik heb alleen de dempertes van me scooters gepolijst, en een deel van het waterpompdekseltje van me sonic..
duurt me te lang
 
Op het plaatje dat ik in beeld krijg is de linker polijstschijf van de Gamma, en die moet je hebben :p


**edit**
Het moest LINKER zijn :rolleyes:
 
Last edited:
hm, bij mijn gamma hadden ze alleen die kleine domme schijf, die met twee keer al stuk is. Die rechter heb ik bij een speciaalzaak(voor gereedschap, onderdelen etc) gekocht, met een bijbehorend perfect blok, en daarmee gaat die stuk beter


Dus je moet die GROTE hebben
 
BaasB said:
hm, bij mijn gamma hadden ze alleen die kleine domme schijf, die met twee keer al stuk is. Die rechter heb ik bij een speciaalzaak(voor gereedschap, onderdelen etc) gekocht, met een bijbehorend perfect blok, en daarmee gaat die stuk beter


Dus je moet die GROTE hebben


Weet niet wat jij allemaal met die schijf doet, maar ik heb er al heel veel mee gepolijst met een super mooi resultaat (icm dat groene polijst blok van de Gamma) :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top