Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
Hier een deel van mijn gepolijste troep, Ben nu bezig met mn Voorvorkpoten, en het koelingshuis doe ik ook nog ff opnieuw

DSC02186.JPG
 
Ik had niks te doen vanmiddag dus ik heb ff me velgen gepolijst:P

1.jpg


2.jpg


3.jpg


*D Bling Bling *D

Zijn nog niet helemaal af, de binnenkant moet nog iets beter maar ben aardig op weg:D
 
gepolijste onderdelen @ mn oude beta..

*Ontstekingsdeksel*
1031301145ark2.jpg


*voorvork+remklauw*
1049807934beta4.jpg


*carter+remklauw+achterveer*
1049807901beta2.jpg

allemaal gepolijst met belgom.
 
InsaneMalebrain said:
@ GuidoGouda

Hoe ben jij te werk gegaan? En hoe lang heb je hier ongeveer over gedaan?

Ik ben zoals iedereen tewerk gegaan ;) We hebben ze eerst nog laten stralen dat is helaas niet helemaal goed gegaan dus hebben er niet veel aan gehad.
maar voor de rest is het gewoon:

Verfafbijt gebruiken om de coatlaag eraf te halen of stralen.
Dan opschuren met korrel 80,100,20,400, 600,800,1000,1200(met water).
Dan komt er al n aardige bling bling.
Dan doe ik altijd met zo'n blokje ff over de borstel[draaiend] , en dan op je velg, beetje erop duwen zodat t zwart word, dan later met n doek eraf poetsen.
Plaatsen waar je moeilijk bij komt gewoon met een doek wasbenzine er over en polijstpasta erop vrijven, en dan over je velg een aantal keer. ;)

Snappie ;)

- Speedfreakz
 
iemand evaring met het polijst setje van hornbach
te bestaan uit 2 polijst schijven(icl. zo pen voor je boormachine) (1tje wat zachter dan de andere)
en 2 polijst blokjes.

voor 9.85

iemand daar evaring mee ?
 
Nee, maar zo te horen zal hij het zeer goed doen hoor.... die polijstschijven icm polijstblokjes werken snel en hebben een goed resultaat..
 
dat setje van de hornbach heb ik ook en het werkt supergoed vond ik, ik had het eerst al gepolijst met de hand maar daarna nog met deze borstel, dat werd echt veel beter.
 
Dat doe ik altijd al :?.

Zodat het oppervlak superglad en dat je het dan met de borstel kan polijsten :)
 
EVG said:
tot welke korrel heb je geschuurt dan, en ben je daarna direct met belgrom erop gegaan of eerst nog wel anders? is namelijk zeer mooi!


Eerst schuren met schuurmachine, 240,320,400... dan verder met de hand 600, 800, 1000 en dan 1200 met water.
Als je dat hebt gedaan ontvette met wasbenzine en dan poetsen met belgom... hoe vaker je poets hoe harder et glimt.
Kzou zegge veel plezier :P
 
zenith98 said:
nog steeds aant schuren ... geen tijd om verfafbijt te kopen :P

ik denk dat ju juist tijd bespaard als ju ff afbeits gaat kopen :P schuren duurt namelijk een stuk langer.
maar goed wat jij wilt :D
 
Is echt kut joh... ben bezig met me carterkap maar er blijven steeds krassen in zitten :S en dat terwijl ik schuur met: 180, 400, 1000, 2500 (!).... moet ik langer doorgaan met 2500 ofzo...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top