Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
hoe lang het duurt ligt eraan hoe goed je schuurt... je ken ook je blok polijsten zonder te schuren, kost minder tijd maar het blingt dan natuk ook minder

je kan je carterdeksel makkelijk met lappenschijf op boormachine doen hor :D daarna dan wel nog ff goed poetsen met een zachte doek dan word het vast wel mooi ;)

blingbling.JPG

polijsttuin.JPG

nopes, helaas, blok ligt uit elkaar nvoor verbetringen ;) we wippen over een maandje ofzo wel weer es langs in opmeer...

ik heb enkel nog maar mijn volledige mina verti blokje en mijn naftstop :P gepolierd. Niet echt veel, maar het resultaat is echt proper.

rs-ruud said:
nopes, helaas, blok ligt uit elkaar nvoor verbetringen ;) we wippen over een maandje ofzo wel weer es langs in opmeer...

Zag foto's al op noob site (sp)
ziet er goed uit*D
was je laatse keer nog naar opmeer gegaan?

rs rullezzz said:
Zag foto's al op noob site (sp)
ziet er goed uit*D
was je laatse keer nog naar opmeer gegaan?

ik praat wel voor ruud
ja hij was er 20 maart was nite normaal zo druk
cker de moeite waard vond ik zelf :D

*blingbling* comming up *D

Alvast een stukje gedaan om te kijken hoe 't eruit komt te zien, moet nog beter geschuurd worden.

En 't polijstmachientje.... -:-

morge het resultaat.... 8)

Resultaat is nog niet helemaal naar m'n zin. Heb mar kunnen schuren tot korel 1000, fijner kon ik hier in de buurt niet vinden.

Verder is de carterkap al gepolijst geweest voordat ik 'm kocht dus 't weer heeft er al op in kunnen werken :( Weet iemand hoe ik die kleine putjes eruit kan krijgen?

Dennis@Tph said:
Lang schuren bij pia carterkappen duurt het langer als van andere scooters omdat die van pia ander materiaal is.
Heb het vandaag al overnieuw gedaan, ziet er nu wel ok uit *D

Sow, die velg is echt mooi gepolijst. En jah, ben jij aant afkicken ofzo?

@ blackfox, ook wel mooi gepolijst hoor :)

Status
Not open for further replies.
Back