Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
Nej, mijn carbonsticker liet los, dus ik heb hem laten plakken, en me pa heeft er een soort roestvrij plaatje op gezet ( zit aan de achterkant ). Ik moet nog ff zien wat mooier is..dat plaatje naar voren of naar achteren draaien.

Weet iemand iets meer over de machines die ze gebruiken om te schuren en polijsten bij proffi bedrijven? Lijkt me niet dat die alles met de hand gaan schuren.

vraagje;
als je een uitlaat koopt kun je die dan direkt polieren, polijsten hoe je het noemt :D of moet je eerst een soort laklaag afschure of zoiets ?

dat ziet er strak uit mannen,

kun je je voorstellen een blok van een tsx gepolijst en de velgen nice,

kortom alles glimt :p

als dat niet erg genoeg is zijn de kappen gespoten met zilver verf :P en dat glimt:P

bartjan

scooter fr€@k said:
mannen ik heb ook mijn demper gepolijst maar nu is mijn vraag hoe onderhoud ik dat welk product doen jullie erop?????????
zodat het niet oxideert of dof word????????
grtz

met commadant 4

Gvd, wat polijsten met die belgom zeg :'(

C3G74984.jpg

1 april :p

Last edited:
hahah mag ik dan het potje belgom ff van je lenen :P:P!!
Mijn Belgom is dan stuk volges mij ;)
Neeh ziet er lekker uit!! Dikke chroom bling

Jesse@SR said:
Weet iemand iets meer over de machines die ze gebruiken om te schuren en polijsten bij proffi bedrijven? Lijkt me niet dat die alles met de hand gaan schuren.

Dit vraag ik mij ook af.

ff n vraagie.... veel mensen polijsten met zo'n lappenschijf, maar ik had er dus ook ff eentje gehaald (ff tjekke of dat sneller gaat dan n dremelborsteltje) maar bij mij vliegen er allemaal draadjes uit alle kanten op:S een grote ********zooi dus!!

Status
Not open for further replies.
Back