Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
bij mij alleen in het begin dat t echt alle kante op fladdert ik weet nog de 1ste x ik dag da ding valt daarlijk in een miljoen stukkies gek maja na n tijdje gingt goed
enuh toen ik klaar was wask net zwarte piet gek 8P 8P maja t resultaat ist wel waard :P :D

Jesse@SR said:
Weet iemand iets meer over de machines die ze gebruiken om te schuren en polijsten bij proffi bedrijven? Lijkt me niet dat die alles met de hand gaan schuren.

je weet wel van die metaal-slijp dingesen? met 2 van die "schuur-schijven"?
zulk soort machines zijn dat, alleen zijn de schuur-schijven dan vervangen door polijstborstels

Hoi, moet je je carterkap los maken, om hem goed te kunnen polijsten. En moet je dan ook nog wat afsluiten oid.

Die kan je beter demonteren ja. stuk of 13 boutjes losdraaien. En je hoeft er niks voor af te sluiten.

BTW. wat voor scoot heb je ?

Rooienaar said:
Khad gisteren ook weer eens mijn Fournales opgepoetst :W
attachment.php

Ook zie je meteen mijn nieuwe camera :rolleyes:

x| Wie heeft dat zo mooi gepolijst? 8P

resize.jpg

heb men demper gedaan en met ophangings dinge, op foto blingt het niet echt lekker maar int echt ist wel wat beter..

Ow ik d8 datdie gepolijst was, mijn uitlaat ziet er ook ongeveer zo uit :) maar dies wel gepolijst. Of zie ik het nou verkeerd

Ik heb 2 maanden geleden, heel lang op mijn carterkap zitten te schuren en bij het bedrijf van de pa van een vriend van me met een soort ronde schijf op de compressor aangesloten en dat met een soort polijstpasta eroverheen. Dat was super mooi geworden, maar nu is het dus lelijk geworden door de pekel. Is het aan te raden om dit overnieuw te doen met een opzetstukje voor je boormachine, een lappenschijf en een polijstblok van de gamma?

Ook wil ik graag mijn carter doen, en mijn waterpomp. Maar waar moe tik op letten bij het demonteren en monteren van mijn waterpomp?

En hoeveel uur werk is je lbok polijsten wel niet ongveer? p.s. ik ga mijn blok er daarvoor echt niet onderuit halen, alleen mijn wiel en uitlaat....

Status
Not open for further replies.
Back