Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
vraagje, ik polijst altijd gewoon alleen met belgom, doen meer mensen dit of zijn jullie allemaal met de machientjes bezig? alleen belgom geeft ook al een uitermate goed resultaat naar mijn idee, net zo goed als met de tol naar mijn ervaring... of doe ik niet genoeg me best met de boormachine? ;)
 
rs-ruud said:
vraagje, ik polijst altijd gewoon alleen met belgom, doen meer mensen dit of zijn jullie allemaal met de machientjes bezig? alleen belgom geeft ook al een uitermate goed resultaat naar mijn idee, net zo goed als met de tol naar mijn ervaring... of doe ik niet genoeg me best met de boormachine? ;)


gewoon schuure en dan belgom en dan klaar :D:P
 
shot4yp.jpg


pijp was echt gaar, was voor Riemer...
glimt in real echt mooi:), hij was tevreden
 
denn1s said:
shot4yp.jpg


pijp was echt gaar, was voor Riemer...
glimt in real echt mooi:), hij was tevreden

Jah ik ben zeer zeker tevreden:)...als je keek hoe de pijp er eerst bij lag..;):P, maar hijs wel geil nu:D!!! Thx Denn1s!!:W

Edit: Tis btw Hylke hea...Riemer is me bijnaam! :D;)
 
Aprilia_area 51 said:
Dan zijn jullie allemaal slecht bezig :*

belgom is voor de echte mannen 8)

haha jeroen, belgom is gewoon voor sletten die niet zonder kunnen.

Wij hebben het wel (ik toch) maar ik weet niet wat ik fout doe :s het wordt er echt niet beter op, alleen maar doffer :s (heb al verschillende manieren geprobeerd)
 
ik krijg mijn dingen maar niet blinkend, ik heb van die polijst lapjes en zo'n blok (40 jaar oud ofzo :D) maar die lapjes neemt die pasta gewoon niet op als ik kdan eindelijk kan beginnen en het blinkend word is het niet mooi even, maar op sommige plaatsen blinkend en sommige dof wat doe ik gvd verkeerd?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top