Zeg ikd at je only en alleen alu kan polijsten dan?cozmo said:Je kan zelfs dof glas polijsten waardoor het weer helder wordt, net zoals plexiglas. .
Belgen zijn dom.Hornymoose said:tja hier in belgie noemen ze eenmaal polieren en polijsten voor 1zelfde ding, maarja zoals david ergens al zei zijn wij belgen dom
Wrom wil je dat aanahalen dan? ik zeg toch niet dat je only en alleen alu kan polijsten. ik zeg alleen dat als je lak gaat polijsten dat het dan gaat verbranden.Funk_dm said:wat ik wil aanhalen is dat je niet alleen alu kan polijsten, wat een heleboel mensen denken.
vrijwel alles is te polijsten zoals cozmo ook al zegt
polieren zal wel een vak term wezen.
Erik. said:Voorvorkpoten een tijdje geleden gedaan,
Vind ze super geworden! :~
Spasta said:Zeg ikd at je only en alleen alu kan polijsten dan?
Belgen zijn dom.
Wrom wil je dat aanahalen dan? ik zeg toch niet dat je only en alleen alu kan polijsten. ik zeg alleen dat als je lak gaat polijsten dat het dan gaat verbranden.
polieren is idd een VAK term, je zegt het zelf. die mensen weten er wat van af en weten (meestal) wel wat het beste is voor wat.
Funk_dm said:mijn pa heeft bijna 20 jaar in het autovak gezeten, waaronder de spuiterij.
"ja tuurlijk kan je een auto polijsten, het is niets anders dan het strak maken van de lak''
vervolgens vroeg ik hem of hij wist wat polieren was, hij wist niet wat het precies was en of het de juiste benaming was, het is een bewerking die voor antieke meubelen word/werd gebruikt.
ik zal het fijne er eens van uitzoeken, best interesant.
black_white said:nee.
black_white said:misschien was je vergeten dat ik de velgen niet zelf gedaan heb en ja, boormachine heeft beter resultaat. maar dit is ook al handig
Spasta said:je polijst je velg enzo toch niet @ zo'n machine? ik heb hier ook nog zo'n dingen staan, ook maar eens die grote lappenschijf ophangen (die lappenschijven werken niet bij mij man, altijd lelijk resultaat )
Spasta said:veel suc6 met het polijsten van je lak @ je car.
ik heb al in aantal verschillende carrosserie bedrijven gewerkt en daar hebben ze het altijd over polieren en polijsten dus hier is polieren wel gewoon een gebruikt begrip.
Gewoon met een wit blok pasta en zo'n vilt borstel. (@ m'n project page staat een foto ervan)denn1s said:hoe doe jij je dingen dan polijsten?
euhh, wat bedoel je ermee?Aprilia_area 51 said:kijk meer Rides op Discovery :*
Spasta said:nee ben ik niet vergeten maar omdat je zij dat je de shit gepoetst had?