Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
ik heb me carte al gedaan met de hand en met alleen waterproef schuurpapier maar het

dus k heb alleen belgon nodig nee dus pleas ff serieus

hier nogmaals:
kan iemand ff duidelijk zeggen welke spullen k zeker nodig heb en welke apparte en middeltjes enz
 
Re: ik heb me carte al gedaan met de hand en met alleen waterproef schuurpapier maar het

Originally posted by ruudnagel666
dus k heb alleen belgon nodig nee dus pleas ff serieus

hier nogmaals:
kan iemand ff duidelijk zeggen welke spullen k zeker nodig heb en welke apparte en middeltjes enz
Nog een x Schuurpapier 8) + Belgom O-)

Edit / maar als je leest staat er het vast wel ergens :X / Edit
 
(Y)

ja dat vin k wel mooi zat maar omdat andere et op deze site et over eenn boormachine met polijst opzetstuck hadden
en hoeduur is belgom eigenlijk en polijstpasta? (ongeveer van allebei dan?)
alvast bedankt
 
en?

dat belgom doe je er gewoon op (op et geen uitsmeren wat k ga polijsten) en dan water op je schuurpapier en schuren ofso of moet et anders zo ja hoe dan?
 
ja?

hoeduur is belgom eigenlijk en polijstpasta? (ongeveer?)
en hoe moet je et gebruken als je et met waterproef schuurpapier doet?
 
uuh Belgom is ongeveer 12 euro en dat doe je er pas op als je klaar bent met polijsten. Je moet het erop smeren en dan wrijven tot dat het zwart word en dan met een schone doek het zwarte eraf halen dan zie je het resultaad:eek: Maar je kan idd ook met een boor doen denk alleen dat het dan wat duurder is 8)
 
Last edited:
nog 1 vragie

waarmee moet je et precies erop smeren wat voor doek of wat voor soort schuurpapieren hoedik of hoeveel ongeveer en dan wrijven met een gewonen doek eraf vrijve als et zwart is geworde dus?
(of kan k nu ook al die belgum gewoon doen)

k heb et nu gedaan met de hand 320 600 800 1200 maar et doet helemaal nog geen bling bling et komt niet eens in de buurt of moet k het eerst nog ff met polijst pasta schuren en dan die belgum erover vrijve

k wil et echt precies weten want et moet er echt perfect uit komen tezien
je hebt me in ieder geval al een heel eind geholpen bedankt man
mzzl Ruud
 
Nou je moet gewoon schuren met idd van 100 naar 300 500 600 800 1000 1200. Als je daar klaar mee bent dan smeer je er belgom op met een gewone doek. Dat smeer je net zolang uit totdat het zwart word. Als het zwart is pak je een schoon stukje van die doek en poetst al die zwarte shit weg. Dan zie je de Bling Bling verschijnen 8)
 
Tja belgom is vloeibaar kan je alleen niet bij de praxis halen (dat is zooi) maar naar autospeciaal zaken daar hebben ze het wel :D
 
dus kort samen gevat is polijsten:
schuren van grof naar fijn.
belgon er op smeren (tot zwart)
schoonvrijven
en dan moet die bling bling doen ?
 
en hoe moet je het onderhouden precies?
want k neem aan dat t snel vies word
moet je dan elke keer opnieuw schuren en weer dat belgom / command 4 erop doen?

iemand verder nog ervaring met command 4??
 
Als je alleen met belgom "polijst" dan word het niet zo mooi als dat je die borstel gebruikt.Omdat je met een borstel die toeren hebt en dat telt wel mee.Ik heb ook wel eens belgom op de borstel geprobeerd maar dat was geen goede uitkomst 8P.

Ook het onder houd doe ik gewoon door weer met die borstel over de velgen te gaan , anders gaan ze naar mijn idee toch minder bling,bling doen:p.
 
Tja met een borstel kan het idd mooier worden maar ik vind het met schuurpapier wel best. Wat kost zo'n borstel eigenlijk ?
 
Ik heb zo'n borstel bij de hornbach gehaald was 18 euro en dan had je 1 harde borstel en 2 zachte borstels en nog 2 polijstblokjes.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top