Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
is dat belgom alu zoveel beter als die andere polijstpasta's dan. Anders moet ik dat ook maar eens gaan proberen:rolleyes:
 
wordt het met belgom alu mooier als de demper hier op de foto, deze heb ik gedaan met polijstpasta van een of ander vaag merk
uitlaat.jpg
 
Wat ik tot nu toe heb gepolijst:

- carterkap
- carter (licht)
- waterpompdeksel
- dempertuutje + demperklem + uitlaatophanging

Hier nog een paar low quality pics die ik gemaakt heb met mijn mobieltje :)

InsaneMalebrain7.jpg


InsaneMalebrain8.jpg


InsaneMalebrain9.jpg


InsaneMalebrain12.jpg


Denk dat ik binnekort maar weer is wat polijstpasta ga halen en nog wat meer dingen ga polijsten, zoals: de voorvorkpoten, het carter wat zwaarder polijsten, remvloeistofreservoir, etc... 8)
 
Originally posted by foxrider
is dat belgom alu zoveel beter als die andere polijstpasta's dan. Anders moet ik dat ook maar eens gaan proberen:rolleyes:

Als je het eerst polijst met bijvoorbeeld zo'n PERFEKT blok polijst en daarna er nog een keer overheen gaat met Belgom alu, dan word het echt super mooi en doet het zeker wel bling bling 8)
 
Probeer het is bij een motorzaak.... En dan vooral bij een Harley dealer ofzo ;)

PS: kan iemand ff die grote foto (van die velgen) hierboven resizen, want dit k*t :X
 
kerel, ze hebben ze in het algemeen bij motorzaken. En bij sommige speciaal zaken voor het betere vakmanschap hebben ze het ook wel, of iets vergelijkbaars.
 
Originally posted by InsaneMalebrain
Als je het eerst polijst met bijvoorbeeld zo'n PERFEKT blok polijst en daarna er nog een keer overheen gaat met Belgom alu, dan word het echt super mooi en doet het zeker wel bling bling 8)

Zou het? :p
 
mijn gepolijste deeltjes :p
carterkap
carterkap%2520klaar.jpg

koelhuisje
roosters+huis%252025-12.jpg

jolly moto demper
jolly%2520gepolijst.jpg

velgen (deze heb ik niet zelf gedaan)
polijst1.jpg

polijst%202.jpg


groetjes :*
 
hier mijn carterdeksel. Heb hem opnieuw gedaan, vergeleken met eerste foto's (zie vorige page) hele vooruitgang vind ik zelf dan;)
bling800.jpg

bling8002.jpg

achterbling800.jpg


je ziet dat de eerste twee plaatjes, daarvan, de deksel alweer wat smerig is;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top