Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
iemand trouwens nog iedee waar ik schuurpapier kan krijgen met korrel 1200(ben namelijk ook aan het polijsten/schuren).
Ben al bij:
praxis
2 schilderbedrijven geweest
2 autospeciaal zaken
idee voor vakwerk
halfords

geweest
kan het echt nergens vinden, ook bij de dealer wisten ze niet waar ik het kon krijgen.

Jullie nog meer ideen waar ik langs kan gaan???
 
Last edited:
tjah meestal hebben ze het bij autospeciaalzaken wel, en anders kan je het daar zeker wel bestellen...

verder kan je niet echt zoeken, als je alle verfzaken/speciaalzaken al hebt gehad.. :rolleyes:
 
Bij Deco home hebben ze heel fijn schuurpapier. Formido/Gamma ed hadden hier in de buurt ook alleen maar heel grof schuurpapier.
 
deco home ken ik niet, waar is dat mee te vergelijken.
Iemand misschien eerder in omg van hengelo enschede korrel 1200 gehaald
 
Originally posted by pee-tech
deco home ken ik niet, waar is dat mee te vergelijken.
Iemand misschien eerder in omg van hengelo enschede korrel 1200 gehaald

ga eens naar een hobby speciaal zaak, dus waar ze van alles voor het freubelen van theezakjes ed verkopen. Ik had daar alle soorten schuurpapier gevonden, zelfs tot korrel 2000
 
Was ff werk maar resultaat is wel oke

blok.jpg
 
Ik heb mijn carterdeksel bijna dus bijna af,

een tip is om commandant 7 op de carterdeksel te smeren
en dan met zo'n doekenborstel op de boormachine er over te gaan, krijg je het ook heel glad van, daarna wel met polijstpasta
er over heen gaan voor de ''BLINGBLING''

nog ff vraagje, hoe doen jullie die hoekjes (voor de boutjes) van de carterdeksel met schuurpapier??

binnenkort foto's van mijn carterdeksel voor het resultaat...
 
gewoon heel goed schuren, voor de grotere vlakken gebruik ik een schuurblokje, en voor de 'onmogelijkje' hoekjes, je schuurpapier veel opvouwen en schuren tot je kramp in je vingers krijgt
 
als ik ga polijsten doe ik
verf afbijt erover en dat met een roestborstel eraf halen!
daarna ga ik met schuur papier te werk van 180 tot 1000
en daarna maak ik het schoon(ontvette)
dan begin ik met mijn polijst blokken eerst de blauwe dan de witte
en dan gewoon met metaal poets erover en klaaar is kees heb jhammer genoeg geen webspace ruimte
 
Ik heb mn Yasuni Demper gepolijst met een setje van de Bouwhof (Doe-het-zelf zaak) Met hierin 2 borstels+2 pastablokken

Ik heb eerst mn demper helemaal goed geschuurt (Is het belangrijkste van het polijsten) Begonnen met 80 daarna steeds wat hoger tot uiteindelijk bij de 1200 en daarna met het polijstpasta erover gegaan met de borstels ( Is net zoiets als dat PERFEKT blok)
Dit is het resultaat :

roel%20demper%20klein2.JPG


+ @ gare Yasuni R O-)
Bling%20Demper.JPG
 
Last edited:
ik heb nu @ the moment: Carters, Carterkap, Koelhuis, Slakkenhuis, Ophangingsstang, Spruitstuk, luchtinlaat van me carb, en uitlaatje. valt tog wel meej?

De bedoeling is nog om ook de voorpoten te polijsten, maar aangezien die mooi zwart zijn van Beta weet ik dat nog niet. Misschien die 2 kleine dingen boven en onder. Ook nog snelgas een bling-bling uiterlijk geven aangezien die nu wel vaak in de spotlights staan :p

Als ik een kabeltje kan vinden van camera naar compu zal ik ze asap posten
 
Ik wil mn remhandles, kickstart, benzinedop en demper polijsten. Of iig chroome-look. Ben me nog n beetje aant oriënteren hoe dat polijsten nou precies moet en belangrijker, hoe je het mooi houd.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top