This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat heb je vandaag gesleuteld topic

Net mijn Iphone uit elkaar gehaald,

De viboratie functie maakte veel geluid
De aan/uit button was stuk
Middelste button werkte maar half.

Ik had m helemaal uit elkaar gehaald. Maar wat een KUT werk zeg :O
op youtube ziet het er allemaal zo simpel uit... Nou valt echt vies tegen ;p

Maarja alles is opgelost op de aan/uit button na. Hier moet een nieuwe in.
Kan die later weer uit elkaar dus
 
Van


naar


naar


naar


oftewel nieuwe koplamp so far dat ik iig gewoon door kan rijden zonder dat ik tig keer aangehouden wordt.
Ma pa sneed zich nog ff in een stuk glas van de oude koplamp.. toen die verse erin zat dus ff naar de dokter gegaan, 2 hechtingen
Stukje uit me bumper gezaagd om te onderste ophangpunten ook vast te kunnen schroeven, en stuk van me zeischerm af geslepen omdat die naar binnen gedeukt was anders paste ie niet..
Alleen me voor front is dus zeker krom (had er twijfels over) want krijg de onder 2 ophangpunten niet vast van de koplamp.. schroefje komt er gewoon simpel weg niet bij.
En waar de bumperbalk op me chassis/carrosserie is vast geschroeft is me carrosserie krom :| dus daar moet ook ff wat aan gebogen/gelast/geslepen worden mss..

Maar me auto trekt iig niet scheef als ik me stuur los laat tijdens het rijden, en ook niet als ik rem zonder handen aan me stuur
 
Gisteren een Amerikaanse Yaris sedan omgebouwd voor aanvraag Nederlands kenteken.
Keer wat anders dan beurtjes en APK's
 






god wat sleutelt dat kut zeg!

gelukkig geen gat in de zuigers, of verbrande kleppen ofzo, maar een koppakking die is gaan vliegen
 
Filtertje in de auto geknalt, 1 slangetje moet nog even een nette voor komen.


Waarom een hotair filter?
Je auto word er echt niet sneller van, als je tyfies herrie wil kan je beter een andere demper erop zetten

Oehh, dat heb ik ook een keer gehad.
Alleen bij mij had ie ook een stuk cilinderkop meegenomen

Kapotte blokken zijn altijd wel interessant, vooral als ze dr nog op liepen

Ja vind ik ook prachtig, mijn 320i heeft het zoon 13.000kilometer volgehouden met een lekke koppaking..
Kwam allemaal koelvloeistof bij de olie af en toe even de olie verversen door die super olie van de action
Haalde nog steeds 215km/h teller maar ging wel met de week harder tikken.
Nokkenas was ook fucking hard ingesleten

Die VR6 die ik had reed ook nog prima met 1 kapot drijfstanglager, hij miste alleen wel wat vermogen :+
 
Zojuist scooter helemaal gewassen + gepoetst zodat hij er weer een beetje fatsoenlijk uit ziet voor de schade-expert die overmorgen komt.

Doordat er in mijn luchtfilter geen rubber meer zit is er water in gekomen tijdens het wassen en ook een beetje in de carburateur dus heb de luchtfilter zuiver gemaakt en de vlotterbak leeg laten lopen.

Toen nog gekeken wat het probleem was dat mijn digitale teller af en toe weg viel en verkeerde dingen aangaf;

Massa zat vast bij een ophangpunt van de radiateur, en die ophanging was afgebroken. Grote revet onder gestopt zodat het weer bij elkaar word gehouden en de teller werkt weer perfect
 

Dit merkte ik ook allemaal bij de mitsubishi van me zus.
We zijn naar de garage gegaan (was in Spanje toen)
en die zeiden dat het motorblok totall loss was.
Omdat de koppakking lek was zeiden ze.
Is dat nou moeilijk te vervangen?
Want ze zeiden dat het heel veel werk was en heel veel geld kost?

Want we stonden langs de weg omdat de auto oververhit was (rook uit onder motorkap vandaan) dus een hele fles koelvloeistof erin gegooid.
 
Vandaag maar is me minibike in elkaar gezet.
Als ik bij me Oom in Limburg ben maar even een nieuwe trekstarter er op zetten.
 
reserve wiel eronder geknald, rechtsvoor een schroef erin
laten repareren bij een bandenboer hierzo weer om gewisseld, en weer verder pruttelen
 
Aan Passat gedaan vandaag:

carburateurflens vervangen, en meteen de adapter van Weber carb naar flens geflowd voor nog meer powerrr ;(

kachelradiateur vervangen en de hele boel weer ontlucht

nu bezig met een bumper met koplampsproeiers monteren, deze wordt meteen voorzien van verstralers voor de Carbagerun; moet alleen nog kabelboompje maken en relais en schakelaar ergens wegbouwen
 
Net even km teller gefixed en de verlichting in m'n tacho. Van de week bougie keeringen gedaan ivm meer olie verliezen uitwendig dan verbranden
 
aan mijn bmw:

1 wielbout losdraaien en lengte van de draad opmeten daarna weer vastdraaien

xD

Ga je nieuwe wielbouten kopen? Neem aan dat je ook weet dat er verschil zit in het conische gedeelte van de wielbout?

Vandaag pakkingset op mijn EVO gezet en cilinder van mijn RS gemonteerd.
Rustig dagje dus
 
Vandaag:

Koplampsproeiers aan de gang proberen te krijgen, met pompjes lopen kutten, 1t kant doet t wel, de andere niet, te weinig opbrengst van de pomp waarschijnlijk, als ik er hogedruk opzet werkt het wel :|

Achterremschijven en blokken van een E36 vervangen

Kabelboompje inc relais en schakelaar gemaakt voor verstralers op de Passat...

Morgen weer een dagje naar kantoor, uitrusten