Wat heb je vandaag gesleuteld topic

mijn evo sr: benzineslang vervangen, grote sproeier erin gezet
mijn straat aerox: achterband opgepompt en koelvloeistof erin gezet( zat water in:+ )
 
Dat is wel erg nais. Trouwens ik met ook bezig met een roestplekje :x en ik hou me aanbevolen voor een goede plaatwerker tegen een fatsoenlijk prijsje :)

Het gat ga ik niet dichtplamuren omdat het te groot is, dus dat wordt lassen. Hij staat nu al een tijdje in de zinkspray.

Zoiets braad ik wel dicht hoor, wel zelf afmaken daarna :p
 
-offtopic- Roel, stond jij gister avond bij texaco met iemand met een honda? (boxtel).

-Onntopic- Vandaag grote beurt + druklager vervangen van passat
 
oa paar setjes winterbanden erop gezet en nog wat meer kleine klusjes aan auto.

Thuis DR70 op een speedfight gezet dat eerst snor was maar nu brom.
Paste gewoon zonder aanpassen terwijl in topic beweerd werd van niet maargoed :p

Daarna uitlaatflens nog gedraait en vergroot omdat deze bij snor ook weer anders zit.

Daarna nog een carter getiglast omdat ophangpunt afgebroken was van carter (uitlaatophanging)
 
me kabelboom opnieuw ingetaped

wat een kut werk, een rs zit egt raar in elkaar -.-

DSCF0589.jpg

DSCF0590.jpg
 
-offtopic- Roel, stond jij gister avond bij texaco met iemand met een honda? (boxtel).

-Onntopic- Vandaag grote beurt + druklager vervangen van passat

Uhm, ik stond gisteravond wel bij de Texaco ja. Toen was ik even een chocomelletje aan het doen bij een vriend van me, die aan het werk was binnen.
Sta daar in de vakantie eigenlijk wel elke avond:L
 
Ja meer de rest beweerde van niet :p Overgens zat er wel een rand in het carter maar daar kwam het hemd niet tegenaan. Geen probleem dus...

Vandaag gesleuteld:

Minarelli AM6 blok gereviseerd,
- nieuwe krukaslagers
- nieuwe versnelligsbaklagers
- Alle keeringen vernieuwt
- Nieuwe schakelwals (TopPerformance)
- Alle bouten nieuw (rvs)
- paar ringen - bussen ering gezet die de vorige eigenaar vergeten was bij zijn "revisie"
- nieuwe pakkingset, olie,
ect ect ect
 
Uuh eigenlijk wel, werk er ook al bijna 9 jaar :rolleyes:. Ik weet dat er nog 1 zit ja, meer in een wijk. Straat weet ik ff niet :p, en in Liempde zit er ook nog 1, bij een garagebedrijf
 
Ja klopt! Maar heel Liempde is kut om te rijden met een lagere auto. Volgens mij zijn die wegen aangelegd door een Harrie Nak met scheef oog :)
 
Gisterenavond gedaan aan de Carbagerun kever: contactpunthoekafgesteld, iets meer ontstekingsvervroeging gegeven, CO bijgesteld.

2010-12-22200748Medium.jpg


:)
 
Back
Top