Wat te doen volgens jullie met deze schade

Balen!
Ik zou voor mezelf bepalen of ik nog wel zou willen rijden in een auto die al een beste tik heb gehad, zeker gezien de nog te maken kosten. Zoja, dan zul je op de sloop genoeg onderdelen vinden, misschien zelfs in deze kleur. Zonee, dan zou ik hem strippen, en het restant naar de sloop brengen. Je kan altijd wel iemand blij maken met die wieltjes, het interieurtje, en veel andere onderdelen.

Moeilijk moeilijk!
 
Nieuwe ibiza kopen, eventueel met gaar interieur etc. Bruikbare dingen (velgen etc) overzetten in de neiuwe, oude hok naar de sloop, 50e incasseren en zelf een verse auto rijden:)

De extra winst haal je bv ook uit de schijven, blokken, bekabeling, tellerplaten enzo. Een uitgeleefde auto die geen schade heeft gehad van buiten is vaak nog prima op te knappen zo :) Heb je voor weinig geld een (miisschien wel) snellere auto, met je eigen interieur enzo. Zit even wat werk in, en de oude afvoeren met autoambulance, maar denk dat je daar geen spijt van gaat krijgen (tenzij je een nieuwere auto wilt natuurlijk)
 
totall loss hangt er natuurlijk af van wat de verzekering er van maakt van de waarder van de auto, als de waarde van de auto minder is dan de waarde van de schade dan is die totall loss. Maar zo te zien zouden de meeste beschadigde delen zijn:
bumper +binnenbalk en misschien radiateur, voorscherm, en van het wiel waarschijnlijk de steekas + homokineet en stuurkogel als het die laatste twee niet is dan is de schokbreker scheef, motorkap. Het komt niet vaak voor dat je met zown schade al direkt het auto moet dumpen.

Omdat je het zelf schuld bent zou ik het eigenlijk zo bekijken:
Hecht je waarde aan de auto? En is het het geld waard om hem te verkopen (in jou ogen dan). Zo niet dan zou ik de onderdelen verkopen zoals slome hierboven adviseerd en dan een andere auto kopen.

Maar als je zegt van, ik wil em maken, egaal dat het me iets meer kost, dan kun je dat natuurlijk doen. de schade wat jij hebt is makkelijk te doen hoor. Om een auto echt scheef te krijgen moet je toch wat meer voor mekaar krijgen :D
 
geloof je het zelf....
is er boven mijn achterwiel nog ff lekker een deuk bij getrapt:x
de 1e de beste die ik zoiets mar zie doen bij mezelf of bij een ander.. vooral bij mezelf die heeft egt bijzonderheden.. niet te geloven :x
 
hmm iemand een id wat de truc is om de kunsstof bumper van die ibiza los te krijgen is ?
heb al de schroefjes enzo los gemaakt alleen ik zie nu nergens meer iets zitten:p moet ik em er gewoon aftrekken (A) (soort klikmechanisme ?
hoor het graag
groeten pasqual
 
ondertussen staat de auto dusdanig gestript dat ik mn donorauto ernaast kan zetten en kan gaan overbouwen/opbouwen..
als iemand nog ibiza onderdelen (94) zoekt van de donorauto.. let me know :)
groeten
 
nu weer een kwestie van opbouwen
had mn gevoel het tog juist dat mn trouwe 1e auto het niet waard was om naar de handelaar of sloop te gaan
:D:D
 
hoe staat het momenteel met je auto??

ik heb laatst ook een lullig ongelukje gehad.

ben over een betonblok wat +-25 cm uit de grond kwam heen gereden, hierbij is mijn stuurstang krom geraakt en staat mijn rechter wiel iets naar binnen.
rijdbaar maar moet toch uitgelijnd worden want ben 4.5cm omlaag gegaan gisteren met de auto :p:p

mvg
franq
 
Back
Top