wat eraan gebeurd moet worden

Discover92

Well-Known Member
-Binnenband en buitenband
-Nieuwe stuur
-nieuwe rem
-Vario ring eruit
-luchtfilter kapot d8 ik
-nieuwe bovenkap (bij je km teller)
-ongeveer 3-4 uur+ werk ongeveer 50-60 euro per uur

Hoeveel zal dat ongeveer allemaal bij elkaar kosten (met nieuwe boven kap en zonder?)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Welke merk buitenband? en voor/achter of beide?
Welk stuur?
Hele rem gedeelte ? voor, achter of allebei remmen? Heb je remschijf/trommelrem
Vario ring weg halen zullen ze +-20 minuten voor tellen
Welke kap precies want bovenkap boven km teller is niet erg duidelijk 8P
En meeste hebbe uurloon tussen de 45-50. 60 is wel erg veel..
 
ik had het idd wat onduidelijk beschreven ik
Heb een zip sp in het zwart

1. gewoon goeie banden die goed kleven die 55 euro zijn
alleen een achterband.

2.Gewoon een standaart zip sp stuur zal rond de 80 euro zijn denk ik.

3. Alleen voorrem handgreep is gebogen die wordt er ff nieuw in gezet (wordt gelijk gedaan als stuur erin komt)

4. Vario ring is al vrij duidelijk :p

5.uhmm de bovenkap niet de voorkappen of zijkappen als je een zip sp plaatje ziet snap je het vast wel http://img370.imageshack.us/img370/354/dscn4897sa4.jpg goed voorbeeld
het stuur dat zichtbaar is komt er nieuw in en normaal om dat stuur zit een bovenkap en die bovenkap komt erop €90+- helemaal klaar gespoten alles

6.Ja klopt is 50 euro om precies te zijn
7. Me luchtfilter was ook kapot er zat 1 of andere lek in heb gehoord dat het + arbeidsloon rond de €50 zal liggen (pff wat een bedragen8P)


Snel gerekend

Stuur: €100
vario eruit: €20
Bovenkap: €90 (niet zeker)
Achter binnenband+buitenband: €80
Overige delen: €40
Arbeidsloon: 3-4 uur bezig €150-€200
Luchtfilter: €50

Totaal: als ik dat optel rond de €500+ of ik een neiuwe bovenkap erop laat zetten denk het het.

kloppen deze bedragen een beetje? is gewoon gecshat hoor wat ongeveer zal worden aangezien ze vaak een bedrag opnoemen waar al arbeidsloon bij gerekend is.
 
ik zou eerst een uitrekenen wat die onderdelen kosten EXACT!! dan ga je naar de dealer en zeg je: dit en dit wil ik erop (luchtfilter kan je zelf vervangen) hoeveel gaat dat kosten?
dan heb je een mooi kostenplaatje en kan je dealer je naderhand (als het al is gebeurt is.) naaien
 
ik zou eerst een uitrekenen wat die onderdelen kosten EXACT!! dan ga je naar de dealer en zeg je: dit en dit wil ik erop (luchtfilter kan je zelf vervangen) hoeveel gaat dat kosten?
dan heb je een mooi kostenplaatje en kan je dealer je naderhand (als het al is gebeurt is.) naaien


haha, ja een mooi prijsje maken moet nog gebeuren.
Maar hoe duur alles exact kost geen idee, want miss doet de dealer wel van ze kopen bijvoorbeeld iets in van €15 euro van dat maken ze €30 van om winst uit het product te krijgen en dan nog is arbeidsloon erop.
 
Back
Top