heb onlangs nieuwe cilinder op mijn Derbi senda gelegd wat is de beste afstelling

joelvdvorst

New Member
ik heb onlangs ondermijn Derbi senda een 50cc stage 6 MKII cilinder gelegd
ik heb een 21mm carb dellorto
heb er op dit moment een 96 in zitten maar ik denk dat dit iets te groot is wat denken Julie dat aan te raden valt kwa afstelling zit ik beter rond 92 of moet ik nog lager
 
Advertisement - register to remove this

Fijn dat je aangeeft wat voor luchtfilter er op zit .
Kleur van de Bougie is ? , etc etc .
luchtfilter eerlijk gezegd geen idee maar hij pakt sowieso genoeg lucht want er zat eerst een 77cc onder bougie niet kunnen checken hij will alleen op remeiniger starten dus weet het nog niet ik dacht meschien zit ik er naast met afstellen vandaar de vraag
 
Denk dat daadwerkelijk monteren ook beter werkt dan er onder leggen....

Verder al iets geprobeert om te kijken waarom die nie
T start?
ik denk dat carb te groot is want we hadden de lucht toevoer iets. kleiner was en toen wou hij wel starten dus ik ga van 21 naar 17.5 denk ik
 
ik denk dat carb te groot is want we hadden de lucht toevoer iets. kleiner was en toen wou hij wel starten dus ik ga van 21 naar 17.5 denk ik
Ik denk dat je hem beter weg kan brengen want veel verstand heb je er ook niet van of wel? Ja kan gewoon je sproeier aanpassen en je luchtschroef.... stel je altijd je carb af door hem gewoon helemaal te wisselen?
 
Ik denk dat je hem beter weg kan brengen want veel verstand heb je er ook niet van of wel? Ja kan gewoon je sproeier aanpassen en je luchtschroef.... stel je altijd je carb af door hem gewoon helemaal te wisselen?
sorry voor de late reactie ik heb uiteindelijk de carb vervangen naar 17.5 afgesteld en nu doet hij het perfect
 
Back
Top