Wat doet iedereen met dit fijne lange weekend?

Vanavond bieren , morgen bierbeqeuen @ strand , daarna door naar disco waar ik een uur gratis kan bieren.

En vervolgens kansloos beuQen tot een uur of 4 :)

Vrij standaard.
 
Br0em

Sunroof uit MR2 , raampjes open en gaaaaaaaaaaaaaan. Heerlijke weggetjes hier, ik heb dus wel genoten vandaag en gisteren middag. :)

Straks BBQ denk ik.
 
Originally posted by Ruudt
Dat was het zeker ja 8)

Eindhoven was niet cool, eindhoven was hot :(
Tè hot, en tè druk op het stadhuisplein, niet meer normaal, en dan 2 uur lang roepen, ja ze komen er zo aan :| niet dus.
Voor de huldiging is begonnen was ik al weer weg, op weg naar een lekker trappistje op het terras 8)
 
Originally posted by zjonnie
Eindhoven was niet cool, eindhoven was hot :(
Tè hot, en tè druk op het stadhuisplein, niet meer normaal, en dan 2 uur lang roepen, ja ze komen er zo aan :| niet dus.
Voor de huldiging is begonnen was ik al weer weg, op weg naar een lekker trappistje op het terras 8)

saaje zak.

Huldiging heerschte :W
 
Vanavond chillen en ff lap doen in industrie terrein
Morgen bakken op scheveningen (snorbrommer langs file ownage) en daarna naar HMH voor exclusive en zondag gaar zijn en pa jarig en BBQ :)
 
over huldiging gesproken van PSV,
ik heb hem helemaal gemist joh was woensdagavond naar Groningen gegaan en donderdag naar de wedstrijd.
duurde beetje lang allemaal en was pas om 11 uur in Eindhoven toen iedereen zo'n beetje weer naar huis ging.
maar toch nog door gefeest tot uurtje of 4.
 
Ik ga dit weekend naar de motorraces hier in de buurt 8) Mmmmm, lekker de geur van rubber, olie en benzine bij een weertje van 25 graden 8P
 
Anders zit je de hele zaterdag in een vrachtauto, en moet je bureau's ed in elkaar zetten bij klanten , en dan is het kantoor meestal nog helemaal van glas gemaakt (sauna is er niks bij). Daarnaast nog tafels die niet via de trap omhoog kunnen, dus mag je die op het balkon met spanbanden omhoog tillen :).

Kortom het was een topdag 8P
 
Back
Top