Wat doet iedereen met dit fijne lange weekend?

Net terug van dagje strand @ Zandvoort. Gister ook @ Zandvoort, feest van school bij Woodstock. Morgen werken en zuipen, overmorgen werken en zuipen...
 
Originally posted by Ruudt
Dalijk naar Eindhoven toe en flink wat goudgele rakkers naar binnen werken!

beter ff een groene Freddy :)
Amstel Bright is ook zeer chill @ strand....ben wel weer lekker verbrand ondanks dat ik me echt 10x heb (laten) insmeren ofzo :|
 
Als het erg mooi weer blijft maar even een paar mooie bruggekes pakken. Zoals de Den uil brug 9 meter hoog. Claus brug ben ik nog nooit vanaf geweest dus dat komt als het goed is ook goed.
 
Vandaag beetje studeren
Morgen in de trein terug in de tijd naar tukkerland
Daarna zuipen in almelo (of all places)
Zaterdag beetje in me carter hakken, beetje chillen in de zon.
Zondag denk ik ook zuipen in de zon ofzo.

Prettig weekend allemaal :)
 
vanavond Barbeque :)

vandaag nog poging gehad te gaan varen en bieren, maar die boot zonk snel :S

vanavond nog ff naar schuimparty 8)

en re rest van het weekend beetje zonnen, rondracen, en weer poging toen te gaan varen :S
 
Hele dag op strand gelege, beetje voetballen, chillen, terasje met bierrr. En meiden checken uiteraard :P
Morge met vrienden 's avonds langs de Brielse maas een beetje bbqeuhh en bieren! Muziekie erbij, voetballen.

Veel feeste dus :)
 
morgen vertrekken we naar Magny-Cours. Lekker racen, mooi weer. Dus het gaat helemaal goedkomen!! Alleen zondag moet ik gan leren voor m'n tentamens...
 
Vandaag rijden, warmlopers krijgen en begroet worden door motorrijders, bij vrienden langs, bier... Verder veel relaxen & een beetje leren de resterende dagen :)
 
:( Ik heb een heel jaar gehad om 6 ckv activiteiten te doen en ja hoor ik doe eht weer op het laatste moment. Ik moet dus dit weekend 6 musea,s bezoeken. Heeft iemand nog iets liggen voor me:P
 
Vandaag naar het zwembad geweest
morgen ff autorijden en tussendoor nog ff zwemmen denk en dan werken
overmorgen werken en savonds beuken
zondag beetje leren alvast en chillen
 
Back
Top