Wat doet iedereen met dit fijne lange weekend?

ik ga denks beetje leren morgen(voor scoot certi), zou eerst mijn standaart vrijdag middag bar in is ie dicht :(.
zondag bbqen met personeel van onze winkel en zuipen dus en maandag aant werk :D
 
Vandaag naar Jubbega geweest, strax nog ff naar feestweekgedoe vlakbij, kansloos zuipen dus :)

Morgen weer ff naar mn huisje in Groningen, ff wat sooi voor de zip scoren en verder btje chillen op balkon of terras en vooral bieren.

Zaterdagochtend weer richting mn ouders en smiddags werken, zondag ook werken en verder btje aan scoot kloten, hopen dattie beetje af komt dan :)
 
en maar werken :(. gister, eergister, morgen, overmorgen. maandag vrij en dan gaat het weer weer omlaag. maja er moeten vast nog wel mooie tijden komen.
 
gisteren gvd hele dag aan dat kut hok van een zip sp lopen sleutelen voor de race zaterdag.. bbq gemist natuurlijk :@ :'(

vandaag half dagje werken vanmiddag vrij :!

morgen beetje toeren @ arkel

overmorgen geen kont uitvoeren en F1 kijken 8)
 
gisteren gevoetbald, en daarna veel sap naar binnen gewerkt:W
vandaag aan het water liggen, en weer biertjes drinken:W
morgen beslissingswedstrijd om het kampioenschap van mijn elftal, bij winst en bij verlies veel bieren(nja bij winst natuurlijk wat meer):W
en zondag een tienkamp in het dorp, ook daarna weer veel bier naar binnen gieten:W
hele weekend zit vol met sport en activiteiten, is lekker met dit weer:| khad beter aan het water kunnen liggen0?
maar wel iedere avond 8P naar huis...
 
Originally posted by zjonnie
Ruudt wat sms je allemaal vaag :?

jij smste na de wedstrijd of ik in ehv was... dus ik stuur wat later een sms trug dat ik de trein van 1 voor 7 pak.

was daar vaag aan?
 
ik zou vandaag naar portugal gaan, lekker chille 11 dage...


maar toen lag mijn opa opeens op sterven :(

en dus gaat et niet door, helaas, maar familie gaat voor toch?
 
gisteren lekker verbrand :'( op het hulsbeek (recreatieplas) daarna verjaardag van kameraad met bbq vandaag sleutelen en ff huiswerken morgen werken en beetje relaxen en zondag de stad in mooi terrasjes pakken
 
Ook verbrand hierow :( Heb buiten zitten studeren ne de zon stond zo'n uurtje of 3 aan me rechter kant. Gevolg: rechterkant lekker rood gebakken, links mooi melkwit:rolleyes: Vandaag laat ik dus ff de zon van links schijnen:D
 
Hmm, ik ben nu zooi aan het opruimen van de BBQ... Was wel geslaagd overigens :D Ik heb nu echt een zondag-gevoel, terwijl het weekend nog moet beginnen... Ik heb de krukas van m'n straatscooter lichtelijk naar de tering geholpen, en moet dus fietsen naar m'n werk [7 km]... Ook geen auto ter beschikking nu :| Maarjah, boeiend, ik drink wel bier op de terugweg... Morgen een fijne verjaardag, met weer veel bier :)
 
Ik ga een slang kopen zondag, voor de rest ga ik morgenochtend op hagedissentocht.
Gisteren heb ik er 30 gespot 8P
 
Gister de hele dag op de Loosdrechtse plassen gekano't, 's avonds bbq, vandaag hele dag aant Henschoter meer gelegen... morgen PO Maatschappijleer maken :(

maar ik ben wel lekker bruin geworden :)
 
Eergisteravond in het meer gesprongen met m'n stonede kop, en toen binnen bij iemand nog ff wezen bieren. Gisteren hele dag getourd met 2 auto's, ook naar het meer enzo, 's avonds 30 euro fooi binnengehaald met bezorgen. :D En daarna weer met m'n deze keer dronken kop in het meer gesprongen 's avonds. Vandaag in het zwembad geweest. :D
 
Back
Top