This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat doet iedereen met dit fijne lange weekend?

Vandaag heeel weinig
Morgen naar de sportschool en naar the Matrix Reloaded
Zat/Zon/Ma werken

vanavond bbq bij me meisje en uhh morgen naar ziekenhuis om al weer 10 hechtingen der uit tehalen ( volgende week mogen de andere 50 8) )
zaterdag blijft me meisje slapen maar kan geen sexs hebben want ze is ongesteld :/
zondag leren want ik heb maandag herkansingen :/

Hej dat ga ik ook doen

Enkel ben ik vandaag vrij en moet ik morgen werken tot 2 uur, daarna ff sjoppen in Amersfoort.

Met 60 hechtingen in m'n lijf had ik weinig zin in sex 8P

Hmmm.........Mijn vrije dagen planning

woensdag: rijlessen, zwembad, bbq en savonds wc experience

donderdag: kater weg slapen, zwembad, werken, savond misschien breda

vrijdag: Fitnessen, zwembad, werken, uitgaan

zaterdag: fitnessen, werken uitgaan

zondag: .................Nog geen id........

Oow ja er moet ook nog geneukt worden maar dat weet ik nog niet precies welke dag

Originally posted by AscH
Hej dat ga ik ook doen

Enkel ben ik vandaag vrij en moet ik morgen werken tot 2 uur, daarna ff sjoppen in Amersfoort.

zo ff die ubergeile roze drukveer verwisselen

Hmm, tank kaalmaken en een beetje klooien aan m'n NSR, weet toch niks beters te doen .

Originally posted by Wout
Vandaag heeel weinig
Morgen naar de sportschool en naar the Matrix Reloaded
Zat/Zon/Ma werken

Goed idee ga denk vanavond ff naar die film als ie nog niet uitverkocht is..

Originally posted by Jeroen
Goed idee ga denk vanavond ff naar die film als ie nog niet uitverkocht is..

Ga dan wel naar The Matrix Reloaded, misschien zorgt dat nog voor wat verhelderingen voor in je topic.

t was ook t plan dat ie naar Matrix reloaded zou gaan xander

vond het wel een beetje een zuigfilm trouwens... mja daar is het andere topic voor heh hoop snel dat ik me weer beter voel. dan kan ik aan mn nrg project gaan beginnen (als het goed is)

vandaag: overdag niks, vanavond werken
Morgen: werken, savonds geen idee
zaterdag: werken, savonds bier drinken denks
zondag: sponsor toernooi @ local voetbalclub

pffff,
Ik mag lekker blokken want ik 7juini (zaterdag om 17u) met de examens en dat duurt tot 27 juni
Af en toe (zoals nu) kan ik ff pauze nemen om ff te inetten of iets anders leuk te doen. denk dat ik strak ff met de fiets ga rijden en vanavond naar m'n liefje ofzo

Zou infeite liever eens beginnen met zel een begrenzer voro de scooter te bouwen en hem terug wat sneller laten gaan (45 SUX!!)

Kan helaas niet naar jubbega, moet zometeen werken, en morgen ook, en zaterdag, en zondag.
de tijd die ik over heb, besteed ik in de zon of in de kroeg, of op't terras...fijn weer