re. wat doen jullie als
Ik reed met mijn collega in mijn auto, toen een hindoestaantje vervelend lag te doen op zijn snorscooter, proberen in te halen op een eenbaansweg, bumperkleven, waarop ik hem even een noodstop heb laten maken.
Toen ie me op een gegeven moment inhaalde via een fietspad (waar die ook thuishoorde) gaf ie nog een grote bek ook,
Toen stond ie op een rotonde met zijn hand in zijn binnenzak, en mijn collega zei nog, o, die gaat zijn vriendjes bellen ofzo, ik zei laat maar gaan, ik heb er geen zin in.
Maar bij het volgende stoplicht liep ie nog te klooten, en werd ik het zat, zette mijn auto op de handrem, en trok mijn deur open, terwijl ik dit deed zag ik weer die handjes in de binnenzak gaan, en hem een paar handschoenen te voorschijn halen, en voor dat ik het wist had ie een pistool op ons gericht, toen ben ik maar even blijven zitten.....
Op een gegeven moment liet ie iets vallen, en een behulpzame vrouw wou het voor hem oprapen, maar hij was haar voor, het was het pistool, dat hij opraapte en hij ging er daarna als een haas vandoor, schreewend dat ie me nog wel zou krijgen.
al met al een lekker avontuur, waar ik best wel van geschrokken ben, en dat alleen maar omdat ik me aan de regels hield, en gewoon 50 a 60 reed, en hij me wou inhalen terwijl hij niet eens op de weg mocht rijden, ik kijk dus voortaan wel uit voor ik iets zeg, want vroeger kreeg je een blauw oog, en tegenwoordig een blauwe boon.
Ik ben nog aangifte wezen doen, en twee keer teruggeweest om foto's te kijken, maar we hebben hem niet op een van die foto's gezien, en later ook niets meer gehoord of ie was gepakt ofzo, maar dat had ik ook niet verwacht