wat doen jullie als...

gp1 rox boyke

Well-Known Member
wat doen jullie als er een auto asociaal inhaalt en jou bijna te val brengt door afsnijden had er vandaag weer eentje later weer ingehaald op een rotonde lekker 30 voor hem rijden hij reed zonder grap 40 cm van me achter kant af was een oude vent ook nog. Dus ik keuring mijn middel vinger omhoog. en nog langzaamer maar mijn vraag is nu wat doen jullie in die situatie of heb je al gedaan een keer.

Advertisement - register to remove this

lol weer wat meegemaakt ik rijdt dus net zon 10 minuuten geleden met stel maten die hebben wel brute set ups ik denk dat het zon kwart voor 12 was komt zon oude vent een maat van me afsnijden . dus wij erachteraan halen hem in met zen alle er naast en 1 maar die achterop zat had gewoon blikje drinken gepakt en recht op de vooruit gekettst hij ging stoppen die auto whahhaha

beetje stoere verhalen allemaal, maar beter wereld begint bij je zelf, gewoon je klauw omhoog en schreeuwen, en gewoon voor de rest negeren. middelvinger etc leverd je alleen maar een mes in je ribben op

gp1 rox boyke said:
lol weer wat meegemaakt ik rijdt dus net zon 10 minuuten geleden met stel maten die hebben wel brute set ups ik denk dat het zon kwart voor 12 was komt zon oude vent een maat van me afsnijden . dus wij erachteraan halen hem in met zen alle er naast en 1 maar die achterop zat had gewoon blikje drinken gepakt en recht op de vooruit gekettst hij ging stoppen die auto whahhaha

lame actie |(

Nooit voorwerpen op n voorruit van n rijdende auto gooien, en zeker niet bij oudere bestuurders.

re. wat doen jullie als

Ik reed met mijn collega in mijn auto, toen een hindoestaantje vervelend lag te doen op zijn snorscooter, proberen in te halen op een eenbaansweg, bumperkleven, waarop ik hem even een noodstop heb laten maken.
Toen ie me op een gegeven moment inhaalde via een fietspad (waar die ook thuishoorde) gaf ie nog een grote bek ook,
Toen stond ie op een rotonde met zijn hand in zijn binnenzak, en mijn collega zei nog, o, die gaat zijn vriendjes bellen ofzo, ik zei laat maar gaan, ik heb er geen zin in.
Maar bij het volgende stoplicht liep ie nog te klooten, en werd ik het zat, zette mijn auto op de handrem, en trok mijn deur open, terwijl ik dit deed zag ik weer die handjes in de binnenzak gaan, en hem een paar handschoenen te voorschijn halen, en voor dat ik het wist had ie een pistool op ons gericht, toen ben ik maar even blijven zitten.....
Op een gegeven moment liet ie iets vallen, en een behulpzame vrouw wou het voor hem oprapen, maar hij was haar voor, het was het pistool, dat hij opraapte en hij ging er daarna als een haas vandoor, schreewend dat ie me nog wel zou krijgen.
al met al een lekker avontuur, waar ik best wel van geschrokken ben, en dat alleen maar omdat ik me aan de regels hield, en gewoon 50 a 60 reed, en hij me wou inhalen terwijl hij niet eens op de weg mocht rijden, ik kijk dus voortaan wel uit voor ik iets zeg, want vroeger kreeg je een blauw oog, en tegenwoordig een blauwe boon.
Ik ben nog aangifte wezen doen, en twee keer teruggeweest om foto's te kijken, maar we hebben hem niet op een van die foto's gezien, en later ook niets meer gehoord of ie was gepakt ofzo, maar dat had ik ook niet verwacht

heb t 2 keer meegemaakt een keer reed ik op een schakel van een maat van me met een gangetje van 70. Kwam ie half door de berm mij inhalen en tikte me spiegeltje. Ik geprobeerd in te halen maar goed ding ging maar 70 dus die kerel weg. Ik nummerplaat en oto onthouden.

Twee weken later zie ik die oto staan in een wijk bij ons in de buurt dus ik cjeck nrplaat ff die ik in me phone had opgeslagu en stamp een mooie deuk in de wielkas.

Word echt hevig sjag van zulk soort idioten

Jesse@BlueSR said:
probeer er een deuk in te trappen :P, als ze bumperkleven gewoon ff keihard remmen,

Als je keihard remt en die andere rijdt tegen je, dan ben jij diegene die in fout is, ben al eens getuige geweest van zo'n voorval met twee auto's... Niet aan te raden dus!

Denk eerst eens effe na, vooraleer zo'n toeren uit te halen.

Back