wat doen jullie als...

gp1 rox boyke

Well-Known Member
wat doen jullie als er een auto asociaal inhaalt en jou bijna te val brengt door afsnijden had er vandaag weer eentje later weer ingehaald op een rotonde lekker 30 voor hem rijden hij reed zonder grap 40 cm van me achter kant af was een oude vent ook nog. Dus ik keuring mijn middel vinger omhoog. en nog langzaamer maar mijn vraag is nu wat doen jullie in die situatie of heb je al gedaan een keer.
 
Advertisement - register to remove this

ik trek gewoon me gas open en 9 van de tien oto's houden me niet bij op stukjes van max 150 meter ....

vriend van mij stopte altijd en ging loos slaan op iedereen die bijdehand deed 8P :|

ik heb ook in het verleden nooit echt probs gehad... ik bleef lekker in het midden rijden en ging ervan uit dat ie me toch niet aanreed... en zowel dan is die gene de lul. Wel probeerde ik uiteraard ff het nummer bord te onthouden. ( ben ik zonder dollen heel goed in :D )
 
Ik rijd bijna nooit op straat, maar heb 1x meegemaakt @ stoplicht dat zo'n vent tof ging doen. Ik stond al stil met 2000rpm voor het stoplicht, komt ie naast me staan en trapt em in tot ze toerenbegrenzer, ik heb maar niet meer naast me gekeken en heb em 2km verderop opgewacht nadat ik met 130 over die 80 weg ervandoor was geknald :D Je had em moeten zien kijken toen hij voorbij kwam O-)
 
hehe lekker hoor....

Ik heb wel eens dat ze gaan kleven. Dan ga ik nog langzamer rijden en als ie me wil inhalen, ga ik gas geven :# En natuurlijk het vingertje he :p :p
 
zoals iedereen zegt.. het vingertje opsteken:p of een beetje zo'n west-side beweging met je arm maken, van wat flik je me nou!?

1 keer gehad, dat ik echt geraakt ben omdat iemand ging bumperkleven, in zo'n geval gewoon je helm af doen en tegen de voorruit aanpleuren zodat er een mooie barst in komt.. (deed ik niet extra trouwens, was opgefuckt door dat klote wijf en pleurde me helm op de grond... liet alleen iets telaat los 8P)
 
ik rijd sowieso meestal met meerdere en ik heb et al een paar keer meegemaakt:) en dan gewoon er gewoon rustig achter aan rijden en dan bijv insluiten in de stad, (zijn met zn 2 of 3je dan) en dan stoppen/afstappen en een beetje nep gaan trippen 8P maar dat doen we alleen als die gast et expres deed natuurlijk :p
 
Laatst bij het stoplicht...

4 Jongens in een golfje GL type3 komen naast me staan.... draaien het raampje open.

Bestuurder: Wat is dat dan voor slome scooter
Ik: Hmm.... Hou je bek met je kutgolf (Letterlijk)
Bestuurder: Hou jij je bek met je kut scooter
Ik: Zou ik je eens lekker gaan vernederen
Bestuurder: Whaha Kom maar op
Ik: Je denkt zeker dat je snel bent in je knaken golf
Passagier: Je denkt dadelijk wel anders
Ik: Mwah dat zal wel meevallen

Licht ging op groen Gozer trekt weg tegelijk met mij over een stuk van denk 100 a 150 meter bleef ik hem ver voor toen kwam er weer een stoplicht.

Ik stond voor hem en ff me middelvinger op gestoken... je moest die bekken zien :D

Ik ben dus duidelijk geen Golf lover en de teksten van mij zijn letterlijk gezegd :D
 
Mwah, toen ik nog jong was :rolleyes: Gingen ik en een maat opweg van mijn huis naar zijn huis 10 km verder op ongeveer. Dus wij netjes in de bebouwde kom 30 rijden (met dikke setup), want me maat kon niet harder (waarom weet ik niet meer). Dus worden we ingehaald door een auto, tuiterend en middelvinger-op-wijzend. Toen ben ik er maar ff volgas achteraan gegaan en heb ik tot ongeveer 110/120 km/uur achter gezeten.

Die gezichtjes die je dan altijd zit, alleen daarom zou ik het nog een keer doen :D
 
Ik had een tijdje geleden dat ik achter een auto reed, die gast had een hekel aan scooters ofzo weet ik veel want ik was egt niet aan het bumperkleven ofzo........deed die gast in een keer die sproeiers aan waar je je ruiten mee schoon maakt.......ik helemaal nat, ben ik naast hem gaan rijden en gepoogd een barst in de ruit te slaan.....wou niet egt lukken, maar hij schrok wel:p........
 
ik was ingehaald omdat ik maar ff 40 reed sneed hij me afik achteraan en ff lekker afgesneden en toen met lettelijk 10 kilometer per uur weg verspering in kon hij me nie tinhalen hij at zen stuur op zon dikke oude vent hij reed denk 50 centimeter achter me
 
Ik was een keer met mijn brute setup aan het rijden... Ik hield me aan de regels dus gewoon relaxed rijden. In 1 keer ging zoun lelijke suzuki alto mij inhalen. Er zaten 4 van die domme dozen in. Ze gingen naar mij zwaaien en uitlachen enzo. Ik hield me rustig tot aan het volgende stoplichten. Toen ging ik naast ze staan. Ze keken mij aan alsof ze een clown zagen en gingen mij uitdagen. Bestuurder gaf dus een beetje gas enzo. Ik bleef nog steeds rustig..... Totdat het stoplicht op groen ging. Ik gaf knalgas en heb ze helemaal uitgereden. Bij het volgende stoplicht bleven ze achter mij en ik keek nog even om hoe hun gezichtsuitdrukkingen waren. Dat zag er vaag uit..... het leek wel schokkend, teleurgesteld en verbaasd in 1.
 
In mijn jong jaren had ik ook zo'n actie
Een oto was ook een beetje tov aant doen, ik er naast staan en een beetje gassen. Toen het eenmaal groen was zag ik ze niet meer :) Het volgende verkeerslicht zag ik ze niet meer naar me kijken :D

edit:// ik was toen onderweg naar zaandam om een carbje te kopen
is dit btw nix voor gc?
 
Back
Top