warmloper wat kan het zijn?

speed nrg ppd

Well-Known Member
hallo,

ik heb net me scooter helemaal in elkaar gezet want had waterpomp krukas en lagers vervangen maar ik starte hem toen ff laten warmdraaien en rij een klein stukje door me straat ik voel ff aan me cilinder was die warmgelopen op nog geen 100meter, maar ik zit al aan wat dingen te denken, misschien dat die te arm staat want bougie is wit, misschien krijg die geen olie maar dat leuk me sterk want bougie is wit en misschien dat er nog lucht in me kvs slangen zit, als jullie nog ideeen hebben wat het kan zijn hoor ik het graag
 
Advertisement - register to remove this

wat bedoel je met warmgelopen dan???

dat die warm is geweest.. dat voelde die met zn hand :+

als je sproeier wit is dan loopt hij idd veel te arm :)
en dat is zeker tijdens het inrijden niet zo slim..

de hoeveelheid olie heeft voor de rest niets met de kleur van je bougie te maken
 
dat die warm is geweest.. dat voelde die met zn hand :+

als je sproeier wit is dan loopt hij idd veel te arm :)
en dat is zeker tijdens het inrijden niet zo slim..

de hoeveelheid olie heeft voor de rest niets met de kleur van je bougie te maken


knap dat jij aan een witte sproeier kan zien dat ie te arm loopt... :)
 
nee ik had hem warm laten draaien weetje wel gewoon dat die goed op temperatuur is toen heb ik 100m gereden door me straat toen stond die nog aan voelde ik aan me cilinder en kon me klauwen er maar weer vanaf halen want was gloeiendheet toen heb ik hem uitgezet
 
wat is daarnu mis aan ?

alle cilinders worden tog warm, anders heb je geen ontploffing

ontploffing = vrijkomen van warmte dacht ik net


probeer maar eens aan de uitlaat van een auto te komen, je vel hangt eraan
 
ja dat heb je ook met een scooter uitlaat maar me cilinder hoort nooit zo warm te worden dat weet ik 100% zeker je cilinder is meestal gewoon op een temperatuur dat je hem 10sec vast kan houden als die warm is en dit keer verbrande me klauwen gewoon dat is dus nooit goed
 
ja dat heb je ook met een scooter uitlaat maar me cilinder hoort nooit zo warm te worden dat weet ik 100% zeker je cilinder is meestal gewoon op een temperatuur dat je hem 10sec vast kan houden als die warm is en dit keer verbrande me klauwen gewoon dat is dus nooit goed

dat is normaal , en bovendien heb je daar een temperatuurmeter voor..


en je doet heel stoer van "ik weet het allemaal wel zo goed" , maar je weet er geen fuck van...

anders los je dit zelf wel op , en zeker als meerdere mensen zeggen dat het normaal is (mensen die al wat langer aan scooters sleutelen) kun je dat toch gewoon aannemen??

hoeveel graden word ie dan? kun je dat wel vertellen?
 
dat is normaal , en bovendien heb je daar een temperatuurmeter voor..


en je doet heel stoer van "ik weet het allemaal wel zo goed" , maar je weet er geen fuck van...

anders los je dit zelf wel op , en zeker als meerdere mensen zeggen dat het normaal is (mensen die al wat langer aan scooters sleutelen) kun je dat toch gewoon aannemen??

hoeveel graden word ie dan? kun je dat wel vertellen?

hoeveel graden die word weet ik niet temperatuur meter doet het niet maar oke als jij zeg dat het zo hoort dan blijf ik zo rijden als ik warmloper krijg of vastloper mag jij gaan betalen goed met je grote muil van je ik heb net die scooter in elkaar gezet ik vind het alleen raar ik haal hem uit elkaar en zet hem precies hetzelfde in elkaar en hij loopt warm maar als jij alles beter weet kom jij dan hier naartoe kijk dan kijken of jij er verstand van heb want je zit wel gelijk van dat ik geen verstand heb maar moet ik perse alles weten een probleem kan aan van alles liggen en nog iets je zit wel van der zijn misschien wel meer die langer sleutelen dan mij maar ik zit dagelijks aan motoren te sleutelen maar ik vraag me nu gewoon af wat het kan zijn want ik heb het nog nooit gezien
 
Melf heeft gewoon gelijk, en dat van het niet kunnen vasthouden is vrij normaal. :)

Als je het nog nooit hebt gezien, sleutel je toch niet zoveel eraan als je ons doet vermoeden.
 
En als je nu al hebt bekeken dat je bougie wit kleurt zou ik gelijk maar heel wat maatjes groter gaan in sproeier. En je zegt zelf ook al dat er luchtbellen in je kvs systeem zit, ook gelijk maar ontluchten. Waarom gaan rijden als je zelf weet dat er nog fouten in zitten?

Pleur er gelijk maar als eerste een andere sproeier in. En na 100 m is je cilinder echt niet gaar omdat jij je hand niet op je cilinder kon houden.
 
ja ik heb er nu een grotere sproeier in gezet en nu blijft die goed op temperatuur mensen denken misschien ik heb geen verstand maar ik vind het egt niet goed als je cilinder zo warm is dat is mijn mening en dan kan die melf wel gelijk zo stoer praten maar wie zeg dat hij gelijk heeft dat zijn jullie maar als ik naar scootzaak ga gaan ze zeggen is niet goed dus wat is het dan
 
jij kent melf helemaal niet, qua kennis legt hij bijna elke dealer in de poep.

Als hij het zegt kan je er wel van uitgaan dat het juist is.

Maar ik ben dan ook een enorme fan van melf :love:
 
is dat goed of niet :?

maar dat een cilinder direct warm word is NOGMAALS heel normaal..

en normaal gesproken gebruik je een temperatuurmeter , door te voelen weet je niet hoe warm een scooter word..

verder , gebruik even wat meer leestekens als je toch bezig bent...

en als jij dagelijks aan motoren sleuteld snap ik niet waarom je dan niet snapt wat ik je vertel...

dan kun je imo beter niet meer aan motoren zitten als er zo weinig van snapt..
 
Back
Top