Waarom..... ?

Runnertjuh

Faster Than Lightin'
Is een 17,5 mm carb duurder dan een 19mm carb? Alleen omdat die 17,5 voor elec. choke is en die 19 niet? Heb je geen 19 met elec. choke dan van DellOrtho ofzo? Ik heb hem namelijk nodig voor me runner of maakt dat niks uit, met of zonder elec choke? please help
 
Advertisement - register to remove this

volgens mij boeit het niet het is alleen misschien wat lastig met starten je moet dan dat choke knopje uit trekken maar verder zou ik dat op de koop toe nemen 19 is stuukken beter dan 17,5
 
Kan op een 19mm nu wel of niet een electr. shoke want ik zit te denken aan een 17,5 of 19. Ik wil men electr. shoke wel houden.
 
En heb jij die 17,5 nog ??? ik heb je wel een mail gestuurd maar je hebt nix terug gestuurd.

Ik wou nog ff weten hoelang dat ding erop heeft gezeten dus hoeveel km enzo.
 
Originally posted by Arne@Piaggio:
Nee dat is lekker boeiend! Sjongejonge zeg. "Ja me carb is versleten, hij moet nodig gehoond worden." Zucht!!!

LOL!
smile.gif
 
Originally posted by Runner Rules !!:
Ik wou nog ff weten hoelang dat ding erop heeft gezeten dus hoeveel km enzo.

Nee dat is lekker boeiend! Sjongejonge zeg. "Ja me carb is versleten, hij moet nodig gehoond worden." Zucht!!!
 
Originally posted by Arne@Piaggio:
Nee dat is lekker boeiend! Sjongejonge zeg. "Ja me carb is versleten, hij moet nodig gehoond worden." Zucht!!!


Hmm, als ik soms zie hoe gasschuiven eruit kunnen zien nu lang gebruik, vind ik het niet echt een onzinnige vraag...

Het is denk ik van groter belang hoe vaak er aan geschroefd is, i.v.m. staat van schroefdraden e.d...

Greetz.
 
-elektrische choke is lastig/onhandig/vervelend
-17,5mm heeft klote prestaties ten op zichte van de 19.
 
Back
Top