waarom niet zo?

TheFugitive

Well-Known Member
auto's kunnen ook 180 halen maar ze moeten zich gewoon aan de snelheden houden die er aangegeven worden!! dus waarom zou een scooter ook niet 90 mogen als ze zich maar aan de maximum snelheden houden! daar wil ik mee zeggen dat ze je alleen op mogen pakken als je te hard hebt gereden!! voorbeeld: jij rijd 45 km per uur buiten de stad..politie komt je aanhouden maar je reed netjes 45 dan mogen ze je niet oppakken want je houd je aan de snelheid en dat is met auto's ook zo die kunnen ook harder als 120..dus lijkt mij een goeie regel om dat in te voeren toch.....
 
Advertisement - register to remove this

waarschijnlijk mag het niet omdat al die ambtenaren ook wel door hebben dat de meeste lui toch overal volgas rijden en als je je toch aan de maximum snelheid houdt hoef je hem ook niet perse op te voeren dus dan pakken ze je daar ook niet op.
 
hhmz, met de auto hou ik me ook niet aan de max. snelheid
biggrin.gif
 
Beter zou zijn, lijkt mij dan :
16 jaar : 45 km/h (begrenst dus)
17 jaar : Onbegrenst
18 jaar : 50 "snel"
Al die net-16jarigen vlammen overal door zonder te kijken, rechts inhalen enz. Als die 18 zijn hebben ze dat ding al lang toto gereden en gaan ze gelijk een wagen halen. Dit zou wel een goed systeempje zijn (al zeg ik het zelf
smile.gif
)

Mzzl
 
Back
Top