Aidix je site?? leg uit waarom doet ie het niet meer

Jajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja

ik bedoel... NEENENENENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

ik begin er niet meer aan, die ellende.

Ik heb namelijk een gruwelijke t**ringhekel aan html ftp animatedGif en alles ertussenin.

Ik kan de tekst en de syvers aanleveren, maar als jullie zo nodig weer een site willen DAN (heheh...) maken JUllIE die zelf maar.


Pfff... opluchting.
 
Opgestart door Aidix:
Jajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja

ik bedoel... NEENENENENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

ik begin er niet meer aan, die ellende.

Ik heb namelijk een gruwelijke t**ringhekel aan html ftp animatedGif en alles ertussenin.

Ik kan de tekst en de syvers aanleveren, maar als jullie zo nodig weer een site willen DAN (heheh...) maken JUllIE die zelf maar.


Pfff... opluchting.

Stuur die tekst en cijfers maar naar mij op, dan zullen we op scooterz.nl er wel een mooi onderdeel over maken.
E-mail: thijs@scooterz.nl
 
Ja, een piaggio deel op scooterz.nl lijkt me wel wat
smile.gif
Kan ik ook meteen aanvullen met ervaringen MHR50.
 
Dan verklaar ik nu bij deze, dat scooterz.nl dé scootersite wordt/is! De site met echt info! Niet zoiets als scooter.pag***.n* , maar met echt info! En een echt forum! En een echte chat! En een blablkabla

Zet reclame in de scootin'!

SvR
 
Opgestart door Micky:
Als je op scooterz.nl nou voor Piaggo, Peugeot, en minarrelli (en morini) een soort sub-site maakt, waar veel specifieke info te vinden is over dat moterblok.
Dat zou een hele relaxte zet zijn volgensmij. Kunnen we dan ook gewoon met z'n allen aan meewerken (gezamelijke aanlevering info, enz.)

Volgens mij kun je dan best wel een SuPerB
wreede en goede site krijgen.

Is dat niet wat??
biggrin.gif
biggrin.gif

Mazzls
smile.gif
smile.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Dat is een heel goed idee!! Als je ergens echt veel over weet, maak er dan maar een mooi artikel over en stuur het maar op naar ons. Dan zullen wij ervoor zorgen dat dat mooi in de site komt te staan. Met natuurlijk een eervolle vermelding voor de auteur. ;-)
 
Ik heb liever dat er mensen met ervaring daar iets over zouden schrijven, het moet wel betrouwbaar zijn, en aidix heeft gewoon een hoop cilinders getest. Ik denk dat niemand er wat ana heeft als je allemaal van die vage dingen dan over die scooters verschijnen
 
Nou, ik weet het zo, als iemand mij ff wat info kansturen wat ie wil schrijven over bv peugot (Micky) stuur mij dan een meel, ik zal kijken of het wat is, en dan komt het misschien wel online [e-mail]bas@scooterz.nl[/e-mail]

[This message has been edited by Freezerator (edited 06 November 2000).]
 
Aye, ik heb nog wel wta stukjes staan op mijn site, ik heb het alleen lang gleden getypt, kijk niet naar cilidner ofzo, want toen snapte ik van veel dingen nog de ballen (geen goede zin maar toch duidelijk).

Maar ik gleoof dat koppeling wle goed is, carberatuer, en vario, rolletjes etc.

SvR
 
Als je op scooterz.nl nou voor Piaggo, Peugeot, en minarrelli (en morini) een soort sub-site maakt, waar veel specifieke info te vinden is over dat moterblok.
Dat zou een hele relaxte zet zijn volgensmij. Kunnen we dan ook gewoon met z'n allen aan meewerken (gezamelijke aanlevering info, enz.)

Volgens mij kun je dan best wel een SuPerB
wreede en goede site krijgen.
bv. ruud, aidix, enz voor piaggo (runner)
ik (micky), Nan-z, Ukiepukie, Ogre, enz
voor Peugeot
enz.

Is dat niet wat??
biggrin.gif
biggrin.gif

Mazzls
smile.gif
smile.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
O.K.
Ik zal eens kijken of ik een mooi stukje kan schrijven.
Het kan alleen nog wel een tijdje duren, want ik heb de laatste tijd niet zo verschrikkelijk tijd.

Nan-Z?? jou ervaringen? kun jij daar ook een stukje maken?? jij hebt namelijk weer andere ervaringen als mij (MHR-replica, yamashi)
 
Back
Top