Aidix je site?? leg uit waarom doet ie het niet meer

H

Hebo

Guest
He Aidix....revolution70??? waarom heb je em er afgehaald....was wel een vette site eigenlijk....
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb 'm nooit gezien, maar ik zou 'm wel eens willen zien.
Gooi maar online, en geef maar een url
smile.gif
 
al die lekkere geile fototjes van die cilindertjes.....hoe je welke cilinder lekker kan tunen...welke uitlaat bij welke cilinder...welke clinder absoluut niet...welke wel....please put it back online....please.....genoeg geslijmt...is gewoon een goeie site...
 
Mensen dit ging alleen over Piaggio LC he?

Trek dus geen overhaaste "Scootin' conclusies" uit de cilinderbeschrijvingen...

En besides een poortmap zegt ook niet alles.

Naar de wezenlijke timing van de cilinders is niet gekeken (dat is natuurlijk ook wel een enorm kutwerk).

Maar ik geef toe het was best wel makkelijk ja...voor Piaggio LC bezitters...
 
Arne, niet zeuren...
Het is uberhaupt erg tof dat iemand er tijd aan wil besteden om zijn bevindingen op internet te zetten. Dat er nou bepaalde dingen mischien niet bij staan, pech, maar beter iets dan niets!!! Hoewel ik de pagina toch niet wil vergelijken met 'iets', voor de doorsnee tuner is het iid een grote bron van info...
Agree?
 
Nee!!! Ik wil hem er niet op hebben!

Bah! Opvoeren mag niet!!! Dat was schrikken he, gelukkig is dit (voor de domme leken onder ons) maar nee geintje.

Zet er maar weer op, dan kom ik nog 1x kijken.

SvR

[This message has been edited by Sjoerdyo (edited 31 October 2000).]
 
Aidix, het probleem waren toch die eikeltjes die via e-meel jou lieten weten dat het niet klopte, wat jij daar neerzette?

Blokkeer gewoon je e-mail functie (zal toch kunnen, gewoon eraf flikkeren).

Ik (waarschijnlijk "wij allen") waardeer jou site wel, okee: soms iets TE kritisch, maar dat is ook het enige dat ik er op aan te merken heb.

Wat mij betreft: online die zooi!

Greetz.
 
Opgestart door Arne@Piaggio:

> En besides een poortmap zegt ook niet alles.

ik gaf geen portmaps (toch?)

> Naar de wezenlijke timing van de cilinders is niet gekeken
> (dat is natuurlijk ook wel een enorm kutwerk).


De timing valt af te leijden & te vergelijken uit de cijvers van poorthoogte en zuigerhoogte. Met die cijfers kan je dus (als je de pakkingdikte ook weet) de timing uitrekenen en een vergelijking maken tussen de cylinders onderling.

Bij een onderlinge vergelijking moet je de verschillen in zuigerhoogte verrekenen met de poorthoogte. Ik kan natuurlijk ook een soort gecalibreerde poorthoogte geven zodat de cylinders direct te vergelijken zijn in een apart overzicht.

Maar don't worry folks, de site komt echt terug, en ik heb nog wat nieuwe ideetjes
 
ik gaf geen portmaps (toch?)

Nee, maar de info (op de zuigerinfo) na was te vergelijken met de info die je uit een poortmap kunt halen

Bij een onderlinge vergelijking moet je de verschillen in zuigerhoogte verrekenen met de poorthoogte. Ik kan natuurlijk ook een soort gecalibreerde poorthoogte geven zodat de cylinders direct te vergelijken zijn in een apart overzicht.

Goed plan!
 
Back
Top