Waarom moet je nieuwe cilinder inrijden en in de race doen ze dat niet.

Advertisement - register to remove this

In principe is niks een stomme vraag, tenzij het een heel veel voorkomende vraag is. maar het lijkt me heel onlogisch.. misschien bedoelde hij dat ze die cylinders tijdens de races niet inrijden, maar daarvoor al, tijdens het tunen thuis? dat lijkt me logischer :)
 
Ja mischien is dat het wel. Maar hoe mij kennis het zei. kwam het over dat die gasten de cilinder uit de doos trekken tunen erop zetten en gaan rijden. En ik vindt het ook zo raar dat helemaal niet warmdraaien ze starte zo ding draaien drie keer aan het gas gaan een rondje warmrijden en gaan naar de start.
 
nou dat lijkt me niet hoor, ik neem aan dat ze die cyls heel netjes inrijden, probably eerst nog afwerken e.d. een scoot warmt op zich best gauw op, dus misschien is een rondje rijden genoeg(hangt ervan af hoe lang het circuit is :rolleyes: )
 
Ze zullen die dingen wel een half uurtje in totaal warm laten draaien ofzo, maar echt 300km inrijden zal niet gebeuren lijkt me.

Zuigertje etc hoeft niet zo extreem lang mee te gaan he, dus waarom zou je dan de moeite nemen om in te rijden.
Bovendien zullen de cilinders ook wel extra afgewerkt zijn.
 
Originally posted by B-100
@ your service :W

fortuyn_at_your_service%20copy.jpg



8P ;)
 
Back
Top