Waar zit de accu van mijn SYM Cello (2009)?

Daichi

New Member
Hallo,

Ik vermoed dat mijn accu het heeft begeven in mijn SYM Cello.
Nou zou ik normaal voor mankementen hem gewoon naar zoon zaak laten brengen omdat ik niet handig met die dingen ben, athans niet met scooters.
En ik dacht dat een accu vervangen wel makkelijk was. (Toch?)

Now, Ik heb mijn Kickstarter geprobeerd om te kijken of hij daarmee start.
Maar de kick lijkt te zwak om er genoeg ontbranding ermee te krijgen.
Ik krijg wel ontbranding, maar niet genoeg om hem draaiende te houden.
Anyway, De accu is zoiezo dood, want de start motor draait langzaam, eigenlijk amper meer.

Bij mijn voorgaande scooter (Aprillia Habana Custom) Zat hij onder in het stuur achter een kleppie.
Maar bij deze lijkt dat niet het geval.
Ik had in de handleiding gekeken op internet van mijn Cello en werd daar ook niet veel wijzer uit.

Dus weet iemand waar de accu van mijn SYM Cello zit?
En heeft iemand belangrijke tips waarmee ik rekening moet houden met zo iets vervangen?

Alvast bedankt,

~Daichi
 
Advertisement - register to remove this

Hij kan op de volgende plekken zitten..

Bij mijn piaggio zip 2t 2011 zat de accu onder het zadel helemaal achterin bij het zadel slot onder een kap die je moet verwijderen.
Bij mijn peugeot vivacity 2t 2006 zit de accu onder de voetenplank onder een kapje die je weg moet nemen en dan zie je hem zitten.
Bij mijn peugeot kisbee 2011 4t zit de accu ongeveer op dezelfde plaats als bij de vivacity.
Bij mijn aprilia sr 2t minarelli horizontaal zit de accu ook onder de voetenplank gedeelte onder een apartte kap die je weg moet nemen..

Bij mijn piaggio new fly 4t 2v zit de accu in de voorkap aan de linkerkant als je het opberg vakje opend..


Dus waar zit de accu het meest:

1. Aantal grootste keren zit hij onder de voetenplant waar de kap omhoog gaat.

2. Dan zal je de accu vaker achter onder het zadel vinden.

3. Minder vaak in de voorkap, maar bij sommige modellen zit hij daar wel.


Volgens deze handleiding op pagina 3:

https://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/download/sym_allo_cello_brugermanual.pdf

Fuses, cdi, Battery moet hij onder de voetenplank zitten.. Dus dan moet je het grijze grauw kapje aan de voorkant / onderkant van je zadel weg nemen. .
 
Back
Top