Peugeot VivaCity CDI Unit: waar zit hij ? (heb foto's)

yannickvanhex

Well-Known Member
Hoi,
Ik heb een Peugeot Vivacity die ongeveer 80 per uur loopt.
Nu is hij een klasse A, dus heb ik een euro-begrenzer gekocht.
Ik moet deze aansluiten op de CDI Unit, maar ik zie deze nergens.

Ik volg de handleiding die erbij zit en ik moetg de rechterkap er af schroeven, en dan zit hij ergens vanvoor zeggen ze, maar ik zie dit niet zitten.

Ik heb een paar foto's gemaakt, kan iemand zeggen op welke je hem ziet. Normaal moet ik een blauw/gele hebben eraan en ook een groene.

De foto's :


fvitk1.jpg


nmagyv.jpg


2ryocqv.jpg


4jxnq1.jpg


3347o2e.jpg


2j64kli.jpg


125qd6d.jpg


jfuemd.jpg


ALVAST BEDANKT!
 
Advertisement - register to remove this

Dat zilveren ding met koelribben is iig je spanning regelaar. Volg je bougie kabel, deze zit aan je bobine en vervolgens aan je cdi.
 
dat grijze kastje is voor de oliepomp.

je hebt trouwens ook peugeot's ludix zonder cdi, ook met alleen dit kastje.
ik weet niet zeker of je dat ook bij deze type's hebt.
 
Zoals al gezegd: volg je bougiekabel. Die komt op je bobine uit, en die komt op je cdi uit. Soms zitten bobine en cdi in 1 kastje, dat zie je dan vanzelf wel. Als je er niet bij kan dan moet je kappen loshalen tot je er wel bij kant, lijkt me toch wel logisch ;)
 
Zoals al gezegd: volg je bougiekabel. Die komt op je bobine uit, en die komt op je cdi uit. Soms zitten bobine en cdi in 1 kastje, dat zie je dan vanzelf wel. Als je er niet bij kan dan moet je kappen loshalen tot je er wel bij kant, lijkt me toch wel logisch ;)

peugeot heeft geen bobine en cdi in 1 kastje.
MOET achter je voorwiel zitten, zo niet is die verplaatst.

en even een kabel van je bobine naar je cdi volgen kan niet. tenzij je de mantel van je kabelboom los snijd.
 
peugeot heeft geen bobine en cdi in 1 kastje.
MOET achter je voorwiel zitten, zo niet is die verplaatst.

en even een kabel van je bobine naar je cdi volgen kan niet. tenzij je de mantel van je kabelboom los snijd.

Ja dat zag ik ook :p

Heb ALLE kappen losgemaakt, maar niet gevonden. Zal nog eens zoeken.

Jullie zien hem dus niet op de foto staan?
 
Hallo,

Heb antwoord gekregen van het Bergenzer.nl team, en ze hebben gezegd dat dit de draadjes zijn die ik moet gebruiken. Volgens mij is er gewoon gerommeld geweest met de CDI :p

x3yc3.jpg
 
Nee, dat zijn de draadjes die naar de CDI lopen. Maakt niet uit of je ze nou 1cm van de cdi doorknipt of 20cm er vanaf.
 
Grijze kastje van dellorto is de cdi en oliepomp regelaar in een. De zwarte versie heeft wel een losse cdi.

Dacht ook al dat dat grijze kastje de CDI was maar toen zag ik erop staan Dell'Orto en dacht nee dat kan niet... Maar wel raar dat het toch zo is, nog nooit tegengekomen. Bij een Chipkey speedfight zit hij trouwens wel achter het voorwiel.
 
Back
Top