This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

waar vind ik mijn uitlaatje?

blackthorn007

Well-Known Member
hee mensejes.

ik ben al een tijdje opzoek naar een fasmem duo uitlaat alleen ik kan er NERGENS een vinden. op marktplaats taat er 1tje alleen dat ding is spuglelijk en scheef.

weet iemand mischien waar ik mijn duo fasmem kan halen?

alvast bedankt

vrijwel nergens meer waarschijnlijk
aangezien dat uitlaten zijn die bijna niet verkocht worden wegens de brakke prestaties en slechte lak ...

die site van matton doet het niet/reageert niet enzo.

weet iemand een andere duo uitlaat voor een tzr? of iets waarop ik een heele dikke demper kan monteren(ala r1 r6 groote)?

ik zoek gewoon iets dat niemand/bijna niemand heeft voor op m'n brommer.

Offer je daar prestaties voor op ? Of wil je cool zijn door een andere uitlaat te monteren ? :X

ik heb nu een gianelli sport uitlaatje.
maar als jy het wilt vatten als cool zijn.
ik vind ze gewoon zo supper mooi, ben der verliefd op

is idd nogal baggerzooi uitlaten , Ninja twinner heeft ook 2 dempers maar dan onder elkaar , maar ook niet echt super.

als je ook nog een beetje prestaties wilt kun je beter een normale uitlaat kopen, en bovendien is iets zoeken wat niemand heeft moeilijk tenzij je het helemaal zelf maakt etc...

ik vind het juist helemaal niet stoer om 2 dempers te hebben als je maar 1 cilinder hebt , dan straalt het er gewoon vanaf dat je een "sjonnie" wilt zijn IMO.

mja , als jij dat mooi vind haha..

een extra pijpje er bij aan is btw ook zo gedaan..