M MrHeinz Active Member 14 August 2023 #21 Tweedehands kopen blijft altijd een risico. En zelfs een nieuwe scooter kan mankementen vertonen die niet goed worden opgelost binnen garantietermijn. Kortom, geluk moet je hebben.
Tweedehands kopen blijft altijd een risico. En zelfs een nieuwe scooter kan mankementen vertonen die niet goed worden opgelost binnen garantietermijn. Kortom, geluk moet je hebben.
Broos Well-Known Member 14 August 2023 #22 MrHeinz said: Tweedehands kopen blijft altijd een risico. En zelfs een nieuwe scooter kan mankementen vertonen die niet goed worden opgelost binnen garantietermijn. Kortom, geluk moet je hebben. Click to expand... Daarom adviseerde ik om geen bamiscooter te kopen. De Muis.
MrHeinz said: Tweedehands kopen blijft altijd een risico. En zelfs een nieuwe scooter kan mankementen vertonen die niet goed worden opgelost binnen garantietermijn. Kortom, geluk moet je hebben. Click to expand... Daarom adviseerde ik om geen bamiscooter te kopen. De Muis.
M MrHeinz Active Member 14 August 2023 #23 Helaas ook bij Sym en Kymco zijn problemen geen uitzondering, zeker bij de modellen met elektronisch geregelde carburateurs.
Helaas ook bij Sym en Kymco zijn problemen geen uitzondering, zeker bij de modellen met elektronisch geregelde carburateurs.
Broos Well-Known Member 14 August 2023 #24 MrHeinz said: Helaas ook bij Sym en Kymco zijn problemen geen uitzondering, zeker bij de modellen met elektronisch geregelde carburateurs. Click to expand... Injectie. Ik heb een Kymco van 2010 met carburatuer, was een snor inmiddels een brom. Maar hij verbruikt nu wel wat olie, 16000 km. Binnenkort een 70 cc en toebehoren plaatsen.
MrHeinz said: Helaas ook bij Sym en Kymco zijn problemen geen uitzondering, zeker bij de modellen met elektronisch geregelde carburateurs. Click to expand... Injectie. Ik heb een Kymco van 2010 met carburatuer, was een snor inmiddels een brom. Maar hij verbruikt nu wel wat olie, 16000 km. Binnenkort een 70 cc en toebehoren plaatsen.