This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

waar laten jullie je gereedschap??

bmxtreem said:
ik maak ff foto van dat ding.... ik weet niet hoe ie dr aan is gekomen...we hebbe em al heeel lang...

Edit::

nog kast met doppendozen en nog veel meer...

Edit::

ja ik moet zoiets hebben als de 1e foto!!!
die kan je gewoon naast je neer zette en dan hoef je niet elke keer te lopen!!

Laatst gekost, prijs ligt rond de €150.
Kost wat, maar echt, ik wil nooit weer anders, ding is echt heel erg handig.

Bij mij hangt gewoon alles aan de muur, behalve als ik aan 't sleutelen ben.. zo'n wagentje lijkt me ook niks voor mij, dan ligt na 10 minuten de inhoud van dat ding over de hele vloer 8P

Aerox-man said:
ja ik moet zoiets hebben als de 1e foto!!!
die kan je gewoon naast je neer zette en dan hoef je niet elke keer te lopen!!
die bovenste is een gedore rolkastje heb ik ook op school zijn prima dingetjes egt fijn om mee te sleutelen maarja ik doe alles gewoon in kisten alles uitgezocht

Manta said:

bij mij op het werkt verkopen/verkochten we hem voor 110 euro, dus als je goed zoekt zal hij via internet nog wel goedkoper moeten zijn!

scoop643 said:
bij mij op het werkt verkopen/verkochten we hem voor 110 euro, dus als je goed zoekt zal hij via internet nog wel goedkoper moeten zijn!

ja zoiets wil ik ook alleen hoe heet dat ding precies?
dan kan ik goed op internet gaan zoeken!!

bedankt voor de reacties!

Manta said:

In den hubo +- hetzelfde gekocht voor 100eurookes. De wielen zijn wa kleiner en tga mss 50 jaar mee ipv 100 maar da boeit me ni. Ge kunt best in u lades karton leggen, of dunne rubber matten; anders zijn ze na een paar uur verneukt.

edit: 50€ is wa weinig he /edit

Last edited:
Ik gebruik voor gereedschap gewoon een oud halkastje die we nog hadden. Voldoende ruimte

Rechts dus, beetje bende. Maar het is erg handig, laatjes kunnen eruit voor als je lekker buiten bezig bent enzo. En voor alle soorten eigen laatje :7

Last edited:
scoop643 said:

Heb em zelf ook voor €115 gekocht ja , maar gemiddeld ligt de prijs toch iets hoger, vandaar die €150. Maar als je goed zoekt idd kan je em vast wel wat goedkoper krijgen.

Die gaat je toch zo'n 400 eu kosten.Edit: Maar is shitrommel als ik mijn vader mag geloven

Thuis heb ik precies dezelfde als die op de vorige page gepost is, die blauwe.

Maar die gaat weg, want me pa heeft een Facom gereedschapkar met laden geregeld. Waar iemand met een heftruck bovenop heeft gereden :X .

Krijge we nu allemaal gereedschap topics ofzo? Bij mij hang het aan de muur Flex en dremel enz, op een plank. Maar vaak de rommel weer kwijt

bij mij thuis hangt alles wat ik deel met mijn pa mooi aan de wand, en ligt onder de werkbank (pa dokt ik gebruik) rechts onder staat mijn stimulans bij het zware werk :!

waar men pa vanaf moet blijven is m'n gereedschapskissie +pippi+

en als we de ruimte willen moet moeders haar boodschappenwagen maar ff naar buiten rijden

verder gebeurt het meeste serieuse beunwerk bij een vriend van me, die heeft net een nieuw blokhutje van 7 bij 2,5 ofzo, en daar bewaren we alles in zoon kist van tengtools