Waar kopen jullie je kleding

derbi

RvdK Tuning
Waar kopen jullie zoal jullie kleding en welk merk.....???
Post ook foto's a.u.b. zodat we kunnen zien wat voor smaak jij hebt!:p :|

Advertisement - register to remove this

Ik koop meestal kleding bij de jeans zaken en die hebben zoveel verschillende namen...

Replay en Diesel heb ik veel van

Forecast, Cool Cat, Fun Fun...
Nie van die roze/lichtblauwe of van die driekwart broeken, maar gewoon normale kleren, ik hoef er nie uit te zien als n flikker...

bij StreetsUSA in Den Haag, allemaal hiphop kleding, hou zelf niet van hiphop, maar de wijde broeken, en de styli truien ed vink wel m00i.. zit ook gwn goed (heb geen f0t0's)

Originally posted by DvD

die kleding mag ik allemaal niet van mijn moeder, en ze vind ze te duur, dus daarom krijg ik ze niet.

Ik begin het langzamerhand met je moeder eens te raken... 150 euro voor een broek :D

Bijenkorf, Tribute, 5Pocket, Score, WE en deze week maar ff naar de Zara... Vooral veel G-star, Replay, RL, en af en toe diesel..

Ik koop heel vaak glimbroeken. Verder houd ik enorm van Fubu en Karl Kani kleding 8P

(tja ik kan wel winkels gaan noemen waar ik mn kleding koopt maar die zitten niet door het hele land dus daar hebben zo weinig mensen wat aan)

Originally posted by DvD

die kleding mag ik allemaal niet van mijn moeder, en ze vind ze te duur, dus daarom krijg ik ze niet.
8P
vette broek had je aan @ staphorst :)

ik koop bij Zeeman, omdat je volgens een bepaald persoon daar beter kunt kopen dan je geld useless uit te geven aan domme merkkleding...

in Eindhoven: vooral Mensroom (tjek www.mensroom.nl) en Strictly Men, bij deze zaken hebben ze echt vette dingen (merken o.a. JCR, Replay, Casucci, DKNY, Puma, enz.) ... en verder ook wel zaken als Hop On Down, Men At Work, Score enzo voor de wat normalere dingen van o.a. G-Star, Diesel, G-Sus en Replay enzo.... mja ik ben een redelijke kledingfreak duzz...

Er zit hier een heel modern winkeltje met alle nieuwe shit. Daar ga ik altijd naartoe. Nieuwste styling enzo, je zit altijd goed daar. Je kan lekker neuzen en soms vind je wat 5 jaar geleden mode was! Nou dat kan je nu dan mooi voor een prikkie krijgen. Laatst nog 3 ausies gescoord!

uhm het heet de "kringloopwinkel" ofzo kan dat?

Back