Originally posted by bastenj
Echt ongelovelijk hoe mensen zonder zo'n ding zelf ooit in handen gehad te hebben hun oordeel gaan geven. Puur en alleen op 1 nieuwe meting waarvan niemand tolleranties kent (en dat is ook de reden waarom gehaalde testbank vermogens onderling eigenlijk never vergeleken kunnen worden als het gaat om pktje of 20 a 30 er zijn dan gewoon te veel invloeden)
Complete kansloze actie van die persoon om aan een vermogen van 19.1 pk te gaan sjorren. Misschien is jou vermogen wel erg overdreven. En nee natuurlijk, het is een kick om je spullen door een ander te laten aanpassen en dan beetje ermee gaan lopen pronken alsof het eigen werk is kom op man word wakker. Ga jij maar eens zulke prestaties neerzetten.
Je vergelijkt appels met peren. Of misschien beter NRXen met VTM's want hoe exclusief is een VTM ten opzichte van een c20 (of nrx) en ik denk niet dat een jongen (valentino) pak hem beet enkele maanden bezig is met een uitlaat die minder presteert dan een productie pijp (in het ervoor berekende toerengebied). En natuurlijk ook yasuni doet wat research, maar dat is minder persoonlijk gericht en wat breder gedacht.
Ik wilde dit gewoon kwijt. Wacht nu gewoon eens wat metingen af voordat je gaat schreeuwen prestaties/kosten wegen niet tegen elkaar op(dat is scootin talk). Zo vervelend moet het zijn als mensen je gaan beoordelen op 1 actie.
Dus laten we nu eens afwachten tot er bij 1 bepaalde tent getest is en dat daarvan uitdraaien zijn.
Valentino echt erg mooi werk afgelevert
Ongelooflijk, hoe DOM sommige mensen kunnen reageren. Ik geef je 1 tip, lees al mijn replies nog eens. Voor de rest, als je me dan nog niet begrijpt, kan ik je dan alleen zielig vinden voor je kortizchtige en schrikbarend lage niveau.
En meteen weer die kontekussers die hier tino terugroepen. Hebbenjullie wat van m nodig ofzo? 19,1 PK GEWELDIG ?? Nou goh wat geweldig. Met zon uitlaat zou ik er ABSOLUUT NIET tevreden mee zijn, ik zou me goddomme schamen. En die uitspraak durfi k nu te doen aangezien er telkens word verzuimd antwoord te geven over de rest v/d setup.
Mol, ik ben natuurlijk ERG benieuwd naar die score op de bank bij jullie, hopen dat jullie die pijp dan ff wat beter tot zn recht laten komen, en de mensen ff kunt laten schrikken over de scores
Nogmaals, natuurlijk heb ik er vertrouwen in... Dat is mn punt helemaal niet, dus mensen like die gast die ik quote, plz, plz... denk na.8P
Voor Tino, je bent toch oud genoeg mijn reply te begrijpen? Doe dat dan ook en laat niet meteen dat beeld over mij vallen wat je over de doorsnee scooteraar hebt hier. Dank u.