JohanS
Well-Known Member
Originally posted by The One
OK mag ik nu even reageren?
Nog een feitje.. JohanS die nog geen ene tering heeft laten zien .. van zijn hele luie wiseguy leven weet ook even te vertellen wat hoog scoren is... Johan .. ga leren sleutelen...
Nog iets Johan .. hoe weet je dat er de nodige uurtjes afstellen in zaten.. voorbeeldje .. mijn scoot is meestal in 20 minuten afgesteld.. meer haal je er dan niet meer uit.. de rest is tuning...
Ik bedoel hiermee alleen maar te zeggen ... praat niet zo voor je beurt... hoeveel scoots zitten er nu boven de 20 pk en kijk eens hoe lang je er zelf over hebt gedaan om er te komen....
Ten eerste, waarom moet ik iets laten zien (hoog vermogen) om daarmee iets te zeggen, om mee te doen met een disccusie? Ik kan je zo vertellen dat ik meer weet dan de meeste op dit forum. Klinkt misschien erg arrogant, maar zo zijn de feiten wel!
En hoe weet je trouwens dat ik nog niet gescoord heb, niet iedereen loopt te koop met een hoog vermogen. Ik ben al een paar maanden bezig met het SCHERP afstellen van me scoot, dan weet ik iig cker dat ik ga scoren. Daar moeten de pk's uitrollen.
En als je 20 minuten bezig met afstellen dan ben je niet goed bezig. Iedereen die hoog scoort heeft echt lang op een bank gestaan. Zoniet, dan komt er gewoon een lager vermogen uit rollen. Misschien moet jij in de gp gaan werken als je zo goed en snel kan afstellen?
Verder kom jij over als iemand met een hele grote mond maar eigenlijk heel weinig te vertellen over tweetakt. Waarom had je op lelystad trouwens niet zo'n grote bek, toen durfte je amper je bek open te trekken |(